Ut i fra setekartet er det rett i forkant av vingen, og sammenligner man med et tilfeldig bilde på Google, så kan det se ut til å stemme. https://upload.wikimedia.org/wikipe...3X,_Scandinavian_Airlines_-_SAS_AN0850249.jpg
Ja, det stemmer, tar litt av beinplassen, spesielt når man skal strekke seg ut. Men jeg hadde ledig sidesete sist jeg fløy vindussete i plus og da gikk det greit.
Kommer an på hvor glad du er i å se ut vinduet? Er det mye ledig i Plus? Hvis du velger vindussetet er det større sjans å få B ledig (innbiller jeg meg). Enn om du velger omvendt. Får du sidemann i B, ville jeg valgt et annet sete, da helst D eller F. Har du D eller F, er det stor sannsynlighet for at de som sitter i de to andre setene reiser sammen eller at du får ledig midtsete og du slipper da å plage andre/bli plaget av andre når du skal på toalettet. Så hvis du reiser alene, så ville jeg valgt A nå og så fulgt nøye med setekartet om B blir tatt, spesielt de siste 48 timene før avgang. Boksen er ikke såå irriterende.