Har forsøkt dette nå. Ting tar vel erfaringsmessig litt tid i Italia, så jeg ville tatt den femdagerslovnaden med en viss klype salt.
Fikk mail fra Millemiglia, de ville ha et nytt bilde av diamantkortet, jeg sendte det fra app' n, og det mangler gjyldig til dato.. Tok vel 10 dager før jeg fikk feedback. Satser på at det ordner seg nå...
16 dager siden jeg sendte inn bevis og forespørsel. Har ikke hørt noe og ingen endring på kortet i profilen :/
Ikke blitt matchet enda jeg eller. Var Millemiglia Young, men ser nå at jeg er vanlig Millemiglia (?). Det skjer vel forhåpentligvis noe snart. Tar ofte litt tid om man ikke er først ut, slike statusmatcher sprer seg jo som ild i tørt gress når de annonseres.
Som sagt, tok det ca. to uker for meg, og jeg var relativt tidlig ute tror jeg. Tror bare at de har fått en enorm backlog av folk som vil matche. Kanskje de ikke så for seg den store etterspørselen.
Da var min oppdatert også Gull til 31.03.17. Har slitt med å bli gull i Sky Team selv om jeg flyr nesten nok legs i året på langdistanse. Disse håpløse sjømannsbilettene gir nesten ingen poeng. Har ikke vært noe problem i AMS siden Petroleums kortet gir adgang til lounge der, men jeg flyr CDG på vei hjem og da er det et mareritt å komme seg inn på AF lounge noen ganger. Har de ikke plass, så får jeg ikke betalt meg inn. Nå er det endelig slutt på det og jeg kan ta dusjen min etter en mnd i afrika på jobb. Takk til Bonusfeber som gjorde meg oppmerksom på dette.
Jeg fikk også til 2017 fordi det kortet jeg matchet mot hadde gyldighet til april 2016, og for kort som gjelder etter mars 2016 ble det match til 2017
Når jeg registrerer meg på alitalia siden finner jeg ikke norge i oversikten når jeg skriver inn telefonnr... flere som har dette problemet?