Jeg fikk denne i dag, så det er tydelig at det har blitt litt trykk på Alitalia med denne statusmatchen. Thank you for taking part in the initiative Status Match We apologize for not having yet completed audits for the recognition of your status due to the numerous requests received We look forward to welcoming you soon on our flights Best regards. The MilleMiglia Program
Én uke etter at statusen ble oppdatert online, så dumpet kortet ned i postkassen. Hakket raskere enn de tre-fire månedene det tok for Turkish Airlines å sende etter min forrige statusmatch.
Jeg har fått mail 2 ganger nå om at jeg må resend bilde av mitt nåværende kort pga at det er uleselig..?? Har sendt krystallklart bilde hver gang, så sist nå svarte jeg og spurte HVA de egentlig ikke kan see ut fra et krystallklart bilde...??
Morsom IT løsning de har implementer. Når jeg først logger på min konto, deretter logger av ser alt OK ut. Så logger jeg på min sønns konto, da ser jeg at mitt account statement vises, og også mitt kort vises.. Ikke imponert over IT løsningen her nei...
Fikk samme melding i går. Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kan "lese" jpg-filen som viser kortet mitt. Sendte inn alt på nytt, samt la det ved som vedlegg i svar på melding. Venter fortsatt på tilbakemelding...
Nice! (Noe litt mindre nice; du burde ta ned bildet, og sensurere navn og bonuskort-nummer. Bare sånn for sikkerhets skyld.)
Bestilte nytt kort, og fikk gyldighet til 09/15(!!!). Det er ca. 7-8 måneder siden jeg rekvalifiserte til sølv frem til 09/16 og ca. to uker siden jeg rekvalifiserte frem til 09/17. Ringte og hørte og det var ikke mulig å få et kort med lenger gyldighet før det jeg har nå går ut. Da får jeg til 09/16, til 09/17 kan jeg ikke forvente å få før i september 2016. De sa til og med at det kan komme ut i oktober, og da må jeg bare bruke appen i mellomtiden. Det er jo helt på trynet! Er det noe annet sted hvor jeg kan få bevis på at jeg er kvalifisert frem til 2017? Har ventet med å sende inn søknad til Alitalia pga. dette.
Kontoutskrift i fra sas.no? *edit* Og der var min match endelig gått gjennom. Så får vi se om skranken på little Gwangju flyplass godtar screenshot av kortet om et par timer.
Da fikk jeg mitt kort i posten! Alitalia Plus Club! Nice nice! Matchet det med Diamond fra SAS =) Får finna meg en tur snart med Alitalia, og oppgradere til buisness gratis som det står i brevet, og teste ut Buisnessen dis, reisebrev kommer etterhvert
Da slang jeg inn en søknad jeg også, ettersom jeg har fått nytt EBD-kort med ny utløpsdato.. Klarer nok ikke fornye FBG i år, så passer bra til neste år..