Tydeligvis noe kluss hos SAS. De har gjort flere ombookinger på en reise for meg og hver gang trekker de nye poeng og de gamle refunderes for å gå ut på dato umiddelbart.. Her bør man følge litt med om man avbestiller en bonusreise.. Store summer merker man jo fort, men 10 000 poeng? kanskje ikke...
Fikk plutselig beskjed om noen hundre tusen poeng som går ut om tre måneder. Har ikke sett det på lenge hos SAS, og det stemmer neppe nå heller. Hvis ikke Roald har funnet på noe lurt og bare har glemt å fortelle om det Uansett: bare å kjøre på med CT for sikkerhets skyld
Haha.. Samme tenkte jeg når det var trussel om streik.. Hadde vært surt om eurobonus gikk dunken med mine 4-500k poeng.. .tapte over 300$ når en pokerside gikk konk under studietiden så har allerede brent meg på slikt..
Virker som alle poeng som ble migrert fra dem gamle plattformen går ut på dato når de refunderes. Har fått en billett utstedt på nytt ca ørten ganger og på siste runde var det bare ca 60% som gikk ut.. Men blir visst fikset neste fredag. Vær obs i alle fall.