Minstemann fant det for godt å vekke oss 0430, for selv å legge seg til å sove igjen. Vel, vel skulle opp litt over fem uansett. På vei til OSL for morgenflyet til AES. Holde kurs i to dager, og så er det helg. Ha en fortreffelig dag folks!
Opp 04.20 her, for å rekke WF631 Eve-boo. Fryktelig tidlig, men skal holde meg våken da jeg skal ned for å holde en presentasjon for Widerøe. Håper det er rolig luftrom, er ikke altfor glad i småfly og turbulens!
God morgen fra 0540-toget fra Fredrikstad til Skøyen. Trøtt, men hva gjør man ikke for å finansiere disse reisene.
God morgen! Morgenstund er tull i grunn, eg kan ikkje forstå at det skal vere lov å stå opp tidleg. Men det blir nok ein fin dag likevel Må berre kome i gang. Og så er det torsdag og Now or Never. Lykke til med dagen og alle gjeremål!
God morgen fra en forblåst Haugeby, har fastet siden kl.20:00 i går og er både sulten og tørst, men har time på sykehuset for gastroskopi kl.08:00 så får klare meg uten mat og drikke til etter den tid. Ha en fin dag (snart helg jo)
Bare 5 og en halv måned igjen til helg. Venter på N&N og F&F tilbud slik at en kan beholde EBG. Liten sjangs for at jeg reiser før snøen for å si det slik.
God morgen fra Trondheim. Skulle egentlig skrive en hilsen ved frokostbordet , men minstemann ville ha reparert helikopteret sitt , så da må man trø til Allidrett med kidsa i ettermiddag , deretter slappaving i soffen Ha en super torsdag
God morgen fra en Norwegian flight på vei til København. Wifi svinger godt i dag og man sitter godt ved nødutgangen -- free of charge. Møter i København før turen går videre til Oslo i kveld Ha en flott torsdag!
God morgon frå Oslo. Straks på tide å flytte seg til Lillestrøm for konferanse, deretter ventar London til helga. Ein kan av og til lure på kva eg skal med leiligheita mi på vestlandet, dit skal eg ikkje før vi skriv desember i kalendaren. Ha ein strålande dag!
God morgen fra Gullstua på OSL. (Kan gjeste inn 2 stk. om noen er i nød) Klare for dagens første flight ned til FRA med LH og deretter skal vi teste LH Plus ombord på LH630 (747-400) ned til Dubai. Hele formålet med turen er å teste Etihad First Apartment ombord på A380 før vi flyr "hjem" til Frankfurt igjen med LH F på mandag, så dette blir en morsom helg Så kommer nok noen bilder ila. helgen og neste uke
God morgen fra Skøyen. Gjorde ett forgjeves oppslag på FRA - HKG/SIN i Fom 14 dager i dag. Får fortsette å prøve utover dagen.
Sannelig, her er mange tidlig på God morgen fra det amsterdamske! Kun en kort tur, men det frister til gjentakelse. Trivelige folk og ganske så fin by. I tillegg har det vært over 10 grader og solgløtt så klage kan man ikke. Noen timer med tusling forestår før loungebesøk og retur til gamlelandet godt plassert foran gardina Ha en knallfin dag!
God morgen fra London/Gatwick! Etter en natt på et flyplasshotell ikke langt unna, har jeg for en gangs skyld god tid før avgang med DY til Bergen. Må si at sikkerhetskontrollen her er utrolig smart og effektiv, med "slotter" der du legger ting i kassene. Ble tatt ut for ekstra sjekk, da maskinen visstnok trodde at kortholderen min var en kniv. Sitter nå og venter på boarding. Flyet kom akkurat inn, så det blir nok forsinkelser... Ha en god torsdag!
Hva med å svi av noen EB-poeng? - Jeg får opp fire alternativer til 12 000 poeng, om enn alle med avgang fra HAM 06:35. Dessverre ingenting fra Hannover.
Rakk det akkurat! Her sitter man i sofaen med fyr i peisen og koser seg med IF, sjakk på TV´en og noe kaldt og godt i glasset. Little Steven (katta) sover i sofaen ved siden av meg og jentene mine har tatt kvelden for en stund siden. Innimellom planlegger man også litt familieturen vår til Bali og Singapore som starter nå på søndag. Håper å få til mitt første reisebrev her inne for den turen. Go Magnus!
Da var arbeidsdagen slutt, så nå bærer det ned til 'Center Stage' for å se Steven Wilson. Blir gildt.