Avis Eurobonus Status Match

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jensemann, 25. febr 2024.

  1. Jensemann

    Jensemann Aktivt Medlem

    Innlegg:
    311
    Likes mottatt:
    415
    Bonuspoeng:
    63
    Hei dere,

    jeg har hatt Avis Presidents Club status via DNB Saga men er nå blitt nedgradert til Preferred Plus. Er EBD så jeg har jo krav på Presdient Club Status via det. Noen som vet hvordan jeg får lagt dette på min eksisterende Avis profil? Går jeg inn via siden for å registrere er det to valgt for ny eller eksisterende Avis medlem: https://member.avisworld.com/no_NO/saseurobonus/?

    Logger jeg inn som eksisterende medlem nederst "Allerede kunde hos Avis" så er det ikke noe valg etter man er logge inn om å registrere EB nummer for match. Har forsøkt å å sende mail til Avis men ikke noe svar på over en uke. Kan jo selvfølgelig bare opprette en ny profil, men føles jo unødvendig.
     
  2. bXmi

    bXmi Medlem

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Du kan sende e-post til [email protected] med en screenshot av EBD-status inkl utløpsdato. Fungerte for meg i 2023.
     
    Flymunda, Wiolenze and Jensemann like this.
  3. oslo.to.unknown

    oslo.to.unknown Medlem

    Innlegg:
    248
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    noen som vet om man kan bruke denne perken for å gi noen andre medlemskapet, feks partner?
     
  4. globetraakkers

    globetraakkers Reiseavhengig

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    13
    Har du hertz president eller avis president kan du matche opp mot hverandre og feks national og i teorien ha president / øverste nivå uavhengig av hva som I utgangspunktet ledet til president I første omgang. Har funket for meg i over 10 år.
     
    Maggie liker dette
  5. Jensemann

    Jensemann Aktivt Medlem

    Innlegg:
    311
    Likes mottatt:
    415
    Bonuspoeng:
    63
    Fungerer fortsatt så fikset etter en halv dag, takk for hjelpen! Da er bil til sommerens USA reise bestilt:)
     
    Last edited: 26. febr 2024
    bXmi liker dette

Del denne siden