Avixlo's etterlengte reise til Toronto (Canada) (Reisebrev nr. 4)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Avixlo, 03. juni 2019.

  1. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    For øvrig god tur! Det skal bli kjekt å få være med :)
     
    Avixlo liker dette
  2. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,697
    Likes mottatt:
    11,321
    Bonuspoeng:
    183
    Fysj, det er ikkje bra. Eg ville nok ikkje gjeve dei ein pris på dette :p
    Alt eg har smakt av ‘hot wings’ har smakt som det skulle.
    Kjøpte med meg Frank’s Red Hot heim igjen frå Canada før sidan dette er ein god slik saus.
    Men no får ein jo denne hos Meny, attpåtil med Trumf og Amex :D
     
    ArthurDent liker dette
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det gledes å få følge med deg på turen! Riktig god tur :)
     
    Avixlo liker dette
  4. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,594
    Bonuspoeng:
    183
    God tur!

    Høres ut som starten på en bra reise, blir spennende å følge :)
     
    Avixlo liker dette
  5. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,418
    Bonuspoeng:
    183
    Takk! Ja, alltid gøy når flere er med på reisen;)

    Takk! Denne turen her skal jeg ikke miste konsentrasjonen, så her er det bare å følge med

    Takk! Jeg satser fullt at dette blir bra
     
    ArthurDent, jgroneng and Eddie47 like this.
  6. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,418
    Bonuspoeng:
    183
    Mer kommer ikveld Toronto tid, men jeg kan fortelle at reisen min over til Detroit gikk bra. Første gang jeg besøker USA så var litt "spesielt" og måtte gå igjennom immigrasjon osv.. Men jeg tok meg en tur ut av flyplassen i hele 5 sek slik at jeg kan stadfeste for tvilerne, at jeg har vært i Michigan!:p:D

    Fikk stempel i passet.
    Jeg fikk spørsmålene på norsk av maskinen! Og hva skal man trykke på når spørsmål som "Har du tatt på et husdyr utenfor USA?" Ehhhh dette er første gang jeg har vært i USA og jeg har en venn som er bonde så ja, men ikke i år. Valgte å trykke nei. Men trykket ja på at jeg tok med matvarer da jeg tok med Kvikk lunsj og Brunost. Ble sendt i en egen kø sammen med noen andre. Men damen som sjekket pass ogsånt var svært hyggelig og ønsket meg en fin reise til Toronto.

    Jeg har nå tatt et ekspress tog for å komme meg til gate A67, så nå venter jeg på DL6197 (som for øvrig har fått markert en lysegrønn s på seg(?) (Boardingkortet altså)

    Jeg ble positivt overrasket over Delta og flyr gjerne med dem igjen. Vops det skal jeg jo nå kl. 13:50 :p

    Mer kommer ikveld/morgen norsk tid
     
    Last edited: 30. okt 2019
    Stuttfeiten, KRS, Wiolenze and 12 others like this.
  7. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,418
    Bonuspoeng:
    183
    Som nevnt tidligere kommer det mer ikveld/morgen norsk tid. Jeg har ankommet Toronto og nå sitter jeg på Union Express på vei inn til Union Station i Toronto sentrum. Tok litt tid før jeg fant ut av hvor den var:rolleyes: Men nå sitter jeg ihvertfall i den
     
    Eddie47, OttoL, paron and 5 others like this.
  8. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,418
    Bonuspoeng:
    183
    Reisen til Toronto 4. Juni 2019
    Dagen startet tidlig. Litt over kl. 04 ble jeg kjørt til Lillestrøm stasjon av min far, for videre derfra skulle jeg ta Flytoget inn mot Oslo Lufthavn Gardermoen som vi aller fleste av oss her kjenner godt til:cool: 20190604_044647.jpg
    KL1140 Oslo - Amsterdam
    KL1140 er vel mange her kjent med? Om ikke så kan jeg fortelle at dette er morgenflyet mellom Oslo Lufthavn Gardermoen og Amsterdam Schiphol.

    Embraer 190 til Amsterdam fra Oslo. Denne dagen her var det en 3 år gammel PH-EXE som skulle frakte meg til Amsterdam.
    Jeg hadde sete 8C på vei ned, men fikk tatt 8A siden han som satt ved siden av meg flyttet seg til seteraden foran (7C) siden det ikke satt noen der og han ville ha en rad for seg selv.

    Flyvningen gikk greit. Ble servert et glass appelsinjuice ettersom jeg ba om det og 2 skiver med ost. Dette var forresten frokost nr. 2 ettersom jeg rakk å spise litt oss min far før vi dro. 20190604_065837.jpg 20190604_063237.jpg
    Flyet landet 6 minutter før rutetid selv om det fikk godt med hvile på OSL natten før;)

    AMS - Amsterdam Schiphol
    En Lufthavn jeg kun har hatt som utgangflyplass 1 gang tidligere, men som transitt/transfer hele 4 ganger tidligere (og sikkert mer fremover), var nå kommet til å bli brukt som transfer igjen. Nå skulle jeg gjøre noe jeg kun har gjort 1 gang tidligere (Japan 2015), nemlig å fly ut av Schengen og Europa. Jeg hadde 1t transfer så jeg måtte skynde meg over. Men allikevel tok jeg meg tid til å skrive ut nye Boardingskort selv om det sikkert ikke var behov for det.

    Da jeg kom til passkontrollen for å gå over i Non-Schengen på AMS ble jeg litt redd, det tok så lang tid.
    Men så begynte noen vakter å rope ut at de som hadde avgang 09:10 kunne komme i denne ekspress køen. Da det var 2-4 stykker som meldte seg, begynte de å snakke om 09:20 avgangen og jeg kastet meg på og kom raskt igjennom. Og da var det å finne gaten. Det var gate E09 jeg skulle til. Jeg fant frem til Gate relativt kjapt og da var Boarding allerede begynt så jeg stelte meg i en kø slik at jeg kunne komme meg ombord på Deltas flyvning DL133 til Detroit (DTW).

    Jeg kom frem til å vise pass og Boardinkort og ble godkjent av mannen men fikk beskjed om ekstra visning for ekstra sikkerhet så da gjorde jeg det. Kom frem til person nr. 2 og vise på nytt pass og Boardingkort og ble ønsket velkommen ombord. Så nå gikk jeg mot Deltas DL133.

    DL133 Amsterdam - Detroit
    Nå var det tid for å krysse Atlanterhavet for aller første gang! Så langt Vest hadde jeg heller aldri vært. Det var tid for transatlantisk flyvning.

    Jeg fløy Økonomi i sete 51A. Jeg fant raskt plassen min og der var det en pute og et teppe gjort klart til meg. Jeg satte meg inn etter å ha plassert håndbagasjen i hylla, men jeg plasserte kamera baggen under sete forran meg. Når jeg strekte på beina mine senere så var det godt plass.

    Litt senere kom det to stykker, der hun ene som hadde sete 51C trodde jeg hadde satt meg på sete hennes.
    En kamerat av meg hadde advart meg i forveien om at det kunne oppstå at samme sete var reservert 2 stykker. Men da jeg skjønte at hun hadde 51C så forklarte jeg at det var A sete som var ved Vindu. Så når hun skjønte det så beklaget hun for misforståelsen.

    Utsikten fra vinduet mitt på AMS: 61742541_2399957146948469_6142702358913613824_n.jpg
    Flyet tok av litt etter rutetid med hele 28 minutter, noe som medførte at vi ville komme litt senere til Detroit, men kapteinen skulle gjøre så godt han kunne for å få det til å gå raskere.

    Men så etter at fest setebeltet skiltet var slått av, ble vi tilbud enten ørepropper eller sovemasker og jeg gikk for ørepropper ettersom headsettet jeg har med er rimelig "ødelagt" (men det funker). Etter det fikk vi alle en varm serviett som raskt ble hentet igjen og kastet. Maten ble servert etter det med drikke.

    Her skal jeg vise dere hva vi i Økonomiklassen fikk velge mellom på dagens flyvning: 20190604_101049.jpg 20190604_101109.jpg
    Jeg gikk for Kylling bryst. Jeg tok bilde av maten, men glemte å ta av lokket over kyllingbrystet :confused: 20190604_104537.jpg
    Maten smakte, men jeg synes potetmosen var litt så som så. Men det var helt greit. Jeg bestilte Cola ved siden av. Maten ble fortært og jeg satte meg tilbake for å se filmen Vice med Christian Bale og Amy Adams i hovedrollene.
    Jeg koblet telefonen min opp mot Delta wi-fi og brukte den som var gratis og den funket utmerket til å bruke Messanger på. Så lenge det gjaldt tekst. Sånn ca. 2,50 til 3t før landing ble vi servert en kjeks, noe jeg syntes var veldig god. Jeg skulle forsåvidt gjerne ha gått bak og hentet drikke og snacks litt oftere, men jeg ville ikke få de som satt ved siden av meg til å reise seg hele tiden, så jeg tror jeg skjønner hvorfor dere velger de bedre klassene:rolleyes:

    Ca. 1t før landing ble vi servert pre-arrival måltid. og jeg valgte turkey denne gangen. 20190604_162818.jpg
    Denne ble servert med en liten is ved siden av og denne maten smakte utmerket.
    Her er innflyvingen til Detroit: 20190604_172155.jpg
    Flyet landet 16 minutter etter rutetid, og her er utsiktvinduet mitt fra DTW: 20190604_113959.jpg
    Delta leverer! Selv i økonomiklasse:D
     
    Last edited: 30. okt 2019
    Calling, pgaa, Stuttfeiten and 24 others like this.
  9. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Gleder meg til å følge med :) 4 år siden jeg var i Toronto for første gang, og det er snart på tide å komme seg tilbake.

    Ellers er det sikkert bare meg som er litt paranoid, men bilde av billett med fullt navn og bestillingsreferanse hadde jeg ikke lagt ut på njetet :)
     
    Eddie47 and Avixlo like this.
  10. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,418
    Bonuspoeng:
    183
    Reisen til Toronto 4. Juni 2019 del 2
    Pga. mange bilder blir det delt opp.

    Detroit Metropolitian Airport (DTW)

    Da var jeg kommet til DTW.
    Jeg gikk der skiltinga ba meg om å gå og jeg havnet til slutt ved en skranke hvor jeg skulle fylle inn mye for å få en kvittering. Jeg fikk all informasjonen på norsk ettersom jeg hadde muligheten til å gjøre det. Ble positivt overrasket over det. Jeg fylte inn alt riktig etter hva jeg mente om det.

    Spørsmål som "Har du tatt på et husdyr utenfor USA?" Ja jeg har jo gjort det, men ikke i år, så da ble det nei på den. Men siden jeg hadde med meg Kvikk lunsj og Brunost ble det ja på import av matvarer og dermed ble jeg henvist igjen til en egen kø (Man var ikke alene der). Da jeg kom til immigrasjons kontrollen var jeg raskt ute med å fortelle at dette var første gang jeg var i USA og det syntes hun som satt bak skranken var spennende. (Først spørte hun hvordan jeg hadde det). Så da lurte hun på hva jeg skulle gjøre og jeg fortalte at jeg skulle videre til Toronto og med det ble hun nysgjerrig på hva jeg skulle der. Jeg fortalte så at jeg hadde ei venn der og da mente hun at det alltid var bedre å besøke en by når man kjenner noen der og det kan jeg forsåvidt være enig i.

    Jeg fikk mitt første stempel i passet mitt (Japan stempelet mitt ble tatt av politiet da jeg ba om nytt pass. Angrer litt på at jeg ikke spurte om å få beholde det). Jeg ble stemplet som WT frem til 1. september 2019. Får se om jeg får nytt stempel når jeg krysser grensen ved Niagarafallene.
    Amerikansk immigrasjon var ikke så ille som jeg hadde trodd. Gikk smertefritt

    Jeg var nå ankommet United States of America, Michigan State. Jeg så på klokka og gikk direkte ut av flyplassen slik at jeg kan si jeg stod på Michigan jord rett utenfor flyplassen i ca. 5 sekunder :p Nei, nå var det tilbake til DTW. Jeg gikk opp og igjennom sikkerhetskontrollen og rett før jeg skulle igjennom ble slusen stengt og jeg måtte igjennom en scanner. Jaja. Gikk greit, ingen narkotika idag:p
    På Boardingkortet hadde jeg nå fått markert en lysegrønn S. Hva skal nå det bety tenkte jeg?o_O Jeg fikk på meg belte og plassert PC-en i sekken. Her på DTW måtte jeg av med skoene å sende de igjennom kontrollen.

    Da jeg var kommet ut av kontrollen ringte min søster meg for å prate, men den måtte jeg holde kort da det kan fort bli dyrt. 20190604_122621.jpg 20190604_122618.jpg
    Så var det å finne Gaten min selv om diverse apper på telefonen hadde avslørt det. Men informasjonstavla skjønte jeg ikke med det første, og etter 5-10 minutter studering så skjønte jeg at den var oppført alfabetisk. Over bakkenivå i Terminalen går det et tog. Så jeg som skulle til A67 gaten tok toget:D
    20190604_122911.jpg 20190604_122726.jpg
    Vel fremme ved gate 20190604_125343.jpg
    Her ble jeg ropt opp og jeg gikk bort til desken ved gate og Wendy bak desken som hun het sjekket boardingkortet mitt og lurte på når jeg ville returnere. Jeg flyr tilbake til Amsterdam rett fra Toronto (YYZ) tirsdag 11. juni, prøvde jeg å forklare henne 3 ganger før hun skjønte.
    Nei, nå var det bare å vente til Boarding som gikk etter klasser og medlemmer. Jeg var Main 3.

    DL6197 Detroit - Toronto
    Siste flyvning for dagen. Her hadde jeg sete 16A. Vi kom raskt ombord på CRJ700 og flyet satte kurs mot Toronto i det overskyete været. Det er ikke så mye å fortelle fra denne flyvningen til Delta egentlig. Men det jeg kan si er at vi fikk servert chips. 20190604_141941.jpg 20190604_143947.jpg
    Flyet landet ca. 20 minutter før rutetid.

    Toronto Pearson Terminal 3 og det å komme seg til AirBnb rommet
    Da hadde vi landet og vi gikk mot immigrasjonen. Forsåvidt så satt det forran meg på flyet ei dame ifra Norge (Jeg skjønte det etter han hun hadde snakket i telefon når vi landet) Men jeg sa ingen ting. I Canada måtte man også svare på noen spørsmål på en maskin. Men i motsetning til Detroit fikk man ikke disse spørsmålene opp på Norsk. Men jeg fikk en kvittering og vandret nå mot en hyggelig mann i politiuniform som skulle sjekke meg opp. Han spurte hvordan jeg hadde det og jeg fortalte at jeg hadde det bra og dette var første gangen jeg besøkte Canada og fløy transatlantisk. Mannen syntes dette var spennende og lurte på hva jeg ville gjøre, så jeg fortalte han det samme som jeg sa i USA. Jeg vil besøke ei venn jeg har her. Så begynte han å stille meg noen andre spørsmål som jeg svarte og til slutt så stempla han kvitteringen. Da spurte jeg så fint på om han kunne stemple i passet mitt også siden jeg liker å samle på det og det sa han at han kunne gjøre med glede. Så igår fikk jeg hele 2 stempler i passet:D

    Jeg kom meg ut. Kvitteringen ble levert til en vakt som stod ved utgangen og nå var det å finne ut av hvordan jeg skulle komme meg til AirBnb huset jeg leide et rom i.

    Det tok litt tid før jeg skjønte hvordan jeg skulle komme meg til Toronto by osv. På forhånd hadde jeg lastet ned appen "My TTC", men før jeg kunne bruke transporten måtte jeg finne en billett. Billett med TTC var billigere en Union Express (Som forøvrig koster 12,35 cad inntil byen og har 2 stopp på veien ditt) Det endte opp med at jeg måtte kjøpe UP express billett ettersom TTC maskinen ikke fungerte... Så fulgte jeg de mange skiltingene opp til et tog som gikk mellom Terminalene og hotellene. Jeg trodde det var toget (Så feil kan jeg ta) Så jeg ble med en runde til terminal 1 også hotellene før jeg skjønte at jeg skulle av på terminal 1 for å ta toget.

    Jeg kom meg på toget og 9 minutter etter var det igang med å nå Toronto by. Jeg sjekket Google og den fortalte meg at jeg skulle av på Bloor station for å så ta Metro (selv om det heter Subway her) til Dufferin. Da jeg kom til Bloor endte jeg opp med å kjøpe 3 tokens (Som jeg aldri skjønte hvordan fungerte så jeg har "sniket" meg på Metroen:oops: For å betale med kort må man kjøpe minst 3 tokens, men det jeg skulle gjort var å kjøpe et 7 dagers Presto kort, men sånn går det nå. Siden jeg ikke skjønte Tokens så ble det til at jeg da gikk fra Dufferin Metro stasjon til der jeg skulle være som var ca. 2,6km nord for stasjonen. Jeg stod først å ventet på bussen for å se om jeg skjønte det, men etter en stund innså jeg at jeg stod på feil side av veien. Uff.

    Etter 40 minutters med gåing: 61995949_2357393347849837_6736694205646635008_n.jpg 61833853_904070046604309_3345310637709328384_n.jpg 61750565_678912979223889_3637405183052349440_n.jpg
    Kom jeg frem til Huset jeg skulle være i. Jeg ble vist opp til rommet og fikk nøkkel med beskjed om at føle meg som hjemme. Etter å ha tatt ut ting av sekken ogsånt ble det bildet av rommet: 62113840_2441195896115553_8445156183664230400_n.jpg 62360182_849525145420275_551042087873675264_n.jpg
    Og her er utsikten mot Dufferin Street: 62080759_2469713309739453_7753905824715505664_n.jpg
    Jeg holdt meg våken til 20:00 lokal tid før jeg sovnet. Det var deilig med litt søvn da jeg natten før, hadde jeg kun sovet 3-4 timer og nå ble det 10t på meg før jeg våknet kl. 06:10 og vært våken siden.

    Snart skal jeg ha lunsj. Jeg endte opp (Jeg har Telenor) igår med å kjøpe en 3GB datapakke for 299 slik at jeg kan bruke telefonen min litt mer i Toronto.

    Dag 1 over og ut
     
    Last edited: 30. okt 2019
    Calling, pgaa, Stuttfeiten and 16 others like this.
  11. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,418
    Bonuspoeng:
    183
    Woops, nå har jeg fjernet sensitiv info. Regner med at dere er til å stole på, men så kan de være andre (ikke brukere ogsånt) som er litt mindre å stole på. Så her er bildet nå redigert til å passe inn. Takk for observasjonen forresten!

    Edit: Fjernet det. Er jo egentlig ikke nødvendig når all informasjon dere behøver så tår i teksten jeg skriver
     
    Last edited: 05. juni 2019
    OttoL, Eddie47 and Lars J like this.
  12. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,614
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig!
    Flott med ett reisebrev med enn litt annen vinkling enn det som pleier å være vanlig her inne :)
     
    Avixlo liker dette
  13. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    :D
     
    Avixlo and Travellingalf like this.
  14. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Stas med et reisebrev fra Toronto! Bor du ved Dufferin and Bloor?

    UP Express kan være litt vanskelig å finne da det går nesten fra samme plattform i Terminal 1 som automatbanen mellom terminal 1 og 3 går fra. Det er veldig tydelig at UP Express ble shoehorned in rett før the Panamerican Games i 2015.

    Kollektivtransportråd:
    Jeg tror ikke du kan bruke TTC-billetter på UP Express da denne er driftet av Metrolinx (Ontario sitt transit agency som også drifter "GO Trains"), men Presto-kort fungerer på tvers av operatørene. Tokens skal fases ut i løpet av året, men gir deg adgang til å reise med og gjøre overgang mellom trikk, buss eller T-bane i en time (gitt at du får en transfer slip ved påstigning foran på buss eller trikk av gammel type eller trekker en transfer slip ved innløsing av token på automat ombord på trikk av ny type eller på automat innenfor kontrollsona på T-banestasjonene). Om du er forvirret på T-banestasjonene, så er det bare å gå til den betjente bommen også får du hjelp der. Jeg er ikke sikker på om de har tatt bort sprekken for tokens på de nye Presto-bommene. Dersom du bytter fra trikk til T-bane med en paper transfer, så må du også gå bort til den betjente bommen for å bli sluppet inn. Hvis du vil kjøpe et Presto-kort, så kan du gjøre dette på Shoppers Drug Mart.
     
    Avixlo liker dette
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,077
    Likes mottatt:
    68,751
    Bonuspoeng:
    293
    Skikkelig bra og detaljert ..

    Jeg har ofte tatt på husdyr (hund og katt) før jeg har reist til USA, men det blir så mye styr hvis jeg sier «ja» på det spørsmålet ..

    Husker ikke helt, men tror det står cattle eller noe på det amerikanske skjemaet
     
    Last edited: 05. juni 2019
    drsyk, Avixlo and Sunnfjordingen like this.
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,170
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror de mener husdyr som i dyr som bor på gård, ikke hund og katt.
     
  17. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk for et flott reisebrev. Du er flink til å beskrive friheten med å reise ut i den store verden. Imponerende planlegging. Artig at du fikk ordnet et ekstra stempel i passet. Du er ikke den eneste som reiser med norsk geitost på tur. Har selv med geitost enten jeg skal bo på bra 5 stjernes hotell eller enkelt hostel. Samtidig er det jo en flott gave å glede andre med. Nyt ferien.
     
    TravelManBiz and Avixlo like this.
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,077
    Likes mottatt:
    68,751
    Bonuspoeng:
    293
    Ja tenk om du ikke kom inn i USA fordi du har hund ....
    Hva med bønder?
     
  19. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,418
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg brukte litt tid på å finne UP express. Synes sånn sett så var det litt vanskelig skilting ved terminal 3. Som nevnt tidligere så bor jeg nær busstoppet Dufferin St. At. Hope St.

    Takk! Liker å få med detaljene.
    Var litt det jeg tenkte også så jeg svarte nei. Men som noen andre her har kommentert så tenkte jeg mer i retning ku osv..

    Takker! Jeg har jo planlagt å reise nå i et år så da blir man litt kjent og det vil jeg dele med dere! Så bra dere setter pris på det.

    Geiteosten er til enn venn av meg ja. Har begynt å spise på den i Norge og har nå tatt med resten slik at hun jeg kjenner kan få smake på den. Jeg ga henne norsk kvikk lunsj når jeg møtte henne istad. Hun må jo prøve noe som er bedre enn Kitt Kat;)

    Idag har jeg vært på Path tur, noe som er å anbefale! Veldig lærerikt. Mer kommer i detaljert reisebrev. Nå sitter jeg og skal til å se på Baseball: Toronto Blue Jays vs New York Yankees.

    Ha en god natt Norge
     
    Stuttfeiten, KRS, Wiolenze and 6 others like this.
  20. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,203
    Bonuspoeng:
    293
    #metoo? :eek::D

    Takk for bilete og tekst så langt! :)

    Korleis var ynderhaldningssystemet 'over dammen' med Delta? Grei seteplass? Dersom du sov 10 timar i strekk etter landing i Toronto sov du kanskje ikkje så mykje medan du var i flaksinga?
     
    Henrik, Jonkebassen, drsyk and 2 others like this.

Del denne siden