Bagasje over natten CPH

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av anders82, 29. juni 2017.

  1. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Årets ferie går ut i verden via CPH, men vi lander der på mandag kveld (siste SAS) før ferden går videre tirsdag morgen. Spørsmålet er hva vi gjør med bagasjen. Er det nødvendig å hente den ut og sjekke den inn neste morgen? Er ca. 8 timer mellom flyvningene og de er booket gjennomgående hos SAS
    Fant ikke dette noe sted, men noen må gjerne flytte tråden hvis den passer bedre et annet sted
     
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Dette sjekket jeg tidligere siden jeg hadde samme problemstilling. Det går fint, du trenger ikke ta ut bagasjen i CPH.

    Ofte er det lagringsplassen og systemene på den enkelte flyplass som avgjør. OSL kunne tidligere ikke ha over natten. Hvordan det er nå etter ombyggingen vet jeg ikke.
     
    anders82 liker dette
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Har oppbevart over natten på OSL før men sist fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig.
     
  4. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Kan det være selskaps/handling-avhengig tro?
     
  5. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har flere ganger reist via CPH med overnatting og deretter fly videre, uten å hente ut bagasje. Dette dog kun med SAS (begge veier). Utmerket når man ønsker en dag i Køben og ikke ønsker interkontinental + OSL på samme dag, men kan ta OSL-annet sted i Norge dagen derpå... :)
     
    anders82 liker dette
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan hende selv om jeg ikke skal si det sikkert.
     
  7. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Baldrick, Bubba, magicturtle and 3 others like this.
  8. magicturtle

    magicturtle Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Hehe, beklager til de det gjelder. Men det er fint at sånne ting skjer mtp røntgen maskinen som sikkert er 30 år. For det kommer jo ikke til å skje igjen nå. :p Om så mer støtte til avinor må til.
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har sjekket inn bagasje dagen før avreise i CPH før.
    Skulle OSL-CPH-KRS og til tross for svært iherdig forsøk klarte ikke vedkommende agent og sjekke en koffert til CPH og en videre til KRS.
    Tok så ut begge i CPH og gikk rett til bagdrop, borte ble den og frem kom den påfølgende dag :)
     

Del denne siden