Jeg la inn EB-nummer (EBG) på en Delta-flight i økonomi (Main Cabin) og fikk plutselig opp gratis bag 1 + 2 for både meg og statusløst reisefølge. Dette ser ut til å være fordelen de gir til sine medallion medlemmer. Noen som vet om dette er reelt, eller om det er en glitch og det kun er 1 bag på meg med status som vil være inkludert når kommer til flyplassen?
Jeg fløy nettopp fra ATL-AMS med Delta (riktignok en AF booking) i Economy Main Cabin. EBG var registrert og jeg fikk velge 2 kolli gratis ved innsjekkautomaten. SkyPriority på tag, og personal stormet til for å klistre på ytterligere Prioritylapp på tag'en. Da jeg skulle inn i Delta sin lounge derimot, ville de først ha $50 fordi boardingkortet mitt ikke ble gjenkjent ved første check-point. Jeg fikk til nøds komme inn til neste checkpoint, og etter litt frem og tilbake etter jeg viste dem mitt fysiske gull-plastikkort, fikk jeg komme inn. Henger altså ikke helt sammen ennå..
Samme opplevelse som over, forleden dag fra HNL til OSL. Virka for øvrig som alle som hadde flydd med Delta måtte få nye boardingkort på CPH-OSL siden Delta «hadde tullet det til». Ble først nektet lounge både ved Delta sin i HNL og AF sin i LAX, men etter å hostet opp gullkort på mobil ordna det seg - men måtte be de sjekka en ekstra gang først.