Baggasje som Sas Gull/Diamant på Delta

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av OSLOJW, 20. des 2024 kl 12:29.

1. OSLOJW

OSLOJW Flyr litt...

Likes mottatt:
    148
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg la inn EB-nummer (EBG) på en Delta-flight i økonomi (Main Cabin) og fikk plutselig opp gratis bag 1 + 2 for både meg og statusløst reisefølge. Dette ser ut til å være fordelen de gir til sine medallion medlemmer.

Noen som vet om dette er reelt, eller om det er en glitch og det kun er 1 bag på meg med status som vil være inkludert når kommer til flyplassen?

Attached Files:

2. kefrdm3

kefrdm3 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg fløy nettopp fra ATL-AMS med Delta (riktignok en AF booking) i Economy Main Cabin. EBG var registrert og jeg fikk velge 2 kolli gratis ved innsjekkautomaten. SkyPriority på tag, og personal stormet til for å klistre på ytterligere Prioritylapp på tag'en.

Da jeg skulle inn i Delta sin lounge derimot, ville de først ha $50 fordi boardingkortet mitt ikke ble gjenkjent ved første check-point. Jeg fikk til nøds komme inn til neste checkpoint, og etter litt frem og tilbake etter jeg viste dem mitt fysiske gull-plastikkort, fikk jeg komme inn.

Henger altså ikke helt sammen ennå..

OSLOJW liker dette
  3. OSLOJW

OSLOJW Flyr litt...

Likes mottatt:
    148
    Bonuspoeng:
    33
    Veldig nyttig, takk!

4. Bellyb

Bellyb Nytt Medlem

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Samme opplevelse som over, forleden dag fra HNL til OSL. Virka for øvrig som alle som hadde flydd med Delta måtte få nye boardingkort på CPH-OSL siden Delta «hadde tullet det til». Ble først nektet lounge både ved Delta sin i HNL og AF sin i LAX, men etter å hostet opp gullkort på mobil ordna det seg - men måtte be de sjekka en ekstra gang først.

Del denne siden