Endelig går turen som ble bestilt i høst til Bahrain og Formel 1! Reiserute ned: OSL-CPH-IST-BAH med SK og TK. Og hjem blir det akkurat motsatt. Alle flyvinger i Plus/Biz. Denne (og neste helg) arrangeres F1 torsdag-lørdag istedenfor fredag-søndag. Jeg ankommer sent torsdag kveld så det blir kun to dager med løp. Men både F2 og F3 skal kjøre sprint + normalt løp så det blir totalt 5 løp + kvalik å følge Første etappe er Larvik - OSL med Vy
Nydelig! Ønsker deg en god tur & en fantastisk opplevelse! Skal følge med på F1 trening & F2 kvalikk i morgen på jobb Ser fram til flere oppdateringer! Ble en bestilling til Imola i Mai for meg i går, men leker med tanken på en Asia tur med F1 også hehe
Helt rått! Skal følge alt foran TV/PC-skjermen med nytt F1TVPro abonnement kjøpt på SAS MC dobbel poenghelg Og gleder meg til å dra for første gang på F1 i sommer på Hungaroring selv. God tur!
Etappe to etter en natt på Comfort Hotel Runway. Ble oppgradert til hjørnerom som jeg fikk benytte i alle 6 timene jeg var på hotellet ..
Skikkelig miljøsvin , flyr langt for å ha det gøy og ser på biler som svir av brennstoff i hauger. MDG skulle visst