Konspirasjonsteori, much?
Siden du trenger det inn med teskje:
Jeg har venner, som var på OSL i dag, som reiste via CPH, ut på long haul med SAS. De opplevde ikke problemer. Tvert i mot. Jeg har også venner som reiste innenriks, uten at det medførte problemer. Så når noen skriver "SAS løste dette problemet ganske elegant: Det ga bare f i å ta med seg noen bagasje overhodet" - synes jeg det er rart, for det er ikke det som skjedde i 3 andre tilfeller av SAS flights i går. SAS tok med seg all baggasje. Det er derfor rart at noen skriver noe annet.
Hyggelig å høre at du vektlegger en manns ord mer enn mine. Hva din agenda for det er, får stå for ditt eget hovmods fall. Hvorfor skulle jeg lyve om mine venners opplevelser? Er det noen regel som sier at man bare må skrive negative ting om SAS for å bli tatt seriøst her inne? Det grenser til absurd, innimellom. Jeg er en positiv person, som forholder meg til observasjoner av virkeligheten. Om noen påstår noe som ikke stemmer overens, kommer jeg med en kommentar. Enkelt og greit. Og nei, jeg bruker ikke tid og energi på "hearsays", jeg skriver kun ting jeg er sikker på.
You want proof? I shall give you fahking proof. Screengrab fra snapchatstory som enda ruller og går.
And with that, I'll just say:
Vis alt...