Angående CA. Ser A350 i C ikkje ser så halvdårleg ut, og det er brukbar tilgjengeligheit. Nokon som har testa dette?
Når Premium Economy begynner å se slik ut (2-3-2) og Business Class er 1-2-1 med bedre komfort og plass enn gammel First Class – så blir det vel fortsatt happy flights.
Så absolutt. Dette må jo være genialt i disse dager hvor selskap ikke tillater business i samme grad som før. Kan man velge mellom dette eller SAS Plus ryker fort gullkortet...
Vistara (UK) has taken delivery of its first Airbus A321neo which features lie-flat seats in Business Class. This makes the Indian carrier the first airline in South Asia to include lie-flat seats on a narrow-body aircraft. link
Austrian (OS) og Brussels (SN) har begge gamle fly men okay Business Class og er lite nevnt. Så husk å sjekke ruter – Wien (VIE) og Brussel (BRU). Austrian: Brussels:
Dette så elegant og smart ut. ‘Pure Skies’, re-imagines Business and Economy Class cabins for a post-pandemic travel industry. The concept has been developed around three main factors: • Personal space • Hygiene • Touch-free journey. Pressemelding: link https://thedesignair.net/2020/vision-for-a-future-pure-skies-cabin Ta en kikk på disse fancy setene i Economy. De kan bestilles av flyselskap i dag. http://www.jpadesign.com/projects/aviation/optimares-new-quadra JPA Design har tegnet Singapore Airlines sine nye Business Class seter.
Interessant! Leste artikkelen, og setene i økonomi vil ta høyde for denne og neste runde med pandemi. Spørsmålet er om selskapene har råd til å bytte ut seter på eksisterende fly.
Fremover vil det bli flere langdistanse-ruter med narrow-body maskiner som Airbus A321LR. Da trengs seter for business class som er tilpasset disse kabinene. https://thedesignair.net/2020/stelias-new-opera-narrow-body-seat
Er spent på å se de første bildene av SAS Business i A321LR. En annen pen variant er Thompson Vantage Solo. Men setet peker feil vei for oss som liker å se ut vinduet.
Derfor forstår jeg ikke hvorfor noen her på forumet var fornøyde med Air New Zealand sin herringbone Business. Den er enda trangere, med dårligere layout og mindre tilgang på vindu. Hvem liker å sitte skrått, med beina uti midtgangen?
Posta liknande i ana tråd, men kva slags business skal ein velge mellom desse til Canada/Alaska 1.TK ny business, overnight på IST. 2.Austrian 3.Swiss 4.Tap A330-NEO
Beste reisetiden. Men hadde droppet TAP om det ikke var eksepsjonelle reisetider. Kanskje ikke da engang hadde jeg vurdert tap.
Det er relativt fornøyelig å lese kommentarfeltet også. Skal si de får gjennomgå av enkelte mht. kunderservice osv.
Uganda Airlines (UR) nye Business Class på A330neo https://en.wikipedia.org/wiki/Uganda_Airlines https://www.flightsfrom.com/EBB Uganda er åpent for turisme.