Driv å ser på ein tur i slutten av mars, og vurderer BKK som destinasjon. Men vurderer andre destinasjonen. Er på utkikk etter noko som er ekte, ikkje overpakket med turister og som ikkje er for lang flytur frå BKK(kjem mest sannsynleg med TG-F, og då er tilgang til first loungen hyggeleg...) Også topp om det ikkje er Tokyo hotellpriser. Singapore og Vietnam er ikkje aktuelt, sjølv om eg kunne tenkt meg attende til Hanoi...
Har du vært på Borneo? Vi var en tur til Kota Kinabalu i fjor. Bodde på Gaya Island Resort. Litt utenfor allfarvei og absolutt å anbefale om du bare vil slappe av. Eller du kan gå en tur på Mount Kinabalu om du liker å gå på fjellet Prøvde å legge inn en link, men har for få innlegg. Søker du på Gaya Island og The Guardian får du opp en god sak om Gaya Island
Kambodsja. Kom akkurat hjem derfra nå. Helt fantastisk sted. 36 minutter tok flighten fra BKK til Siem Reap.
Bilde 1 er flott, litt sminka? Bilde 2 og 3 ser jo ut som et data spill, photoshoppa ihvertfall Bilde 4 er nokså jordnært Men var uansett nice clicks Lurer på mange EB mile run poeng får om tar en tur ditt?
Då har me fått fatt i TG-F på retur, så då var plutseleg ikkje behovet så stort. Skal ta ein diskusjon i heimen i dag, men det ser ut som om Kambodsja ikkje er tilgjengeleg på bonusbilletter, men skal takast med i vurderingen. Men takk for all hjelp, kambodsja er på lista
Hanoi er iallefall tilgjengeleg, men det er vel uansett ganske rimeleg å fly mellom desse destinasjonene?
Vi flyr til Hanoi i November med SQ fra Cph,og direkte fra Hanoi til Chang Mai med Air asia Og hjem fra Bkk til Osl..
Pakse - Lao Airlines (Ikke *A) Hanoi - Thai Airways Phnom Pehn - Thai Airways Chiang Mai - Thai Airways MEN: Ville gått for Open Jaw hvor en ankommer BKK og avreise fra en av de destinasjonene. Da slipper en 24t-kravet og må bare kjøpe én veis billett ekstra. Har gjort dette mange ganger selv.
Mandalay (Burma) Thai Airways. Det som trekker ned er de 6000 Dengue-feber tilfellene pr år Legger ved to ulike bilder (fra internett) for å tilfredsstille de som ikke liker Photoshop .........
Du kan jo vurdere Open-Jaw fra PNH. Min erfaring er at PNH ofte er tilgjengelig i økonomi. Thai har kun morgen/kveld, ellers er det Thai Smile som flyr. REP er det kun Thai Smile, og de er vel bare tilgjengelig for Royal Orchid Plus miles. Om dere vil stikke innom Angkor Wat flyr Cambodian Angkor Air mellom PHN og REP. Og Kampot/Kep er ca 3t med privatsjåfør. Anbefaler å ta turen innom en pepperfarm. Regner med du har gullkort, så den korte flighten på 50 min går greit i økonomi også. Man blir hentet i egen bil ved flyet på fjernpark eller golfbil på gate om en har TG F videre.