Beste Lounge med EBG tilgang i Europa?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av MIkrovegas, 15. mars 2016.

  1. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har nettopp blitt EBG for første gang, det har jeg lyst til å utnytte litt..
    Noen som kan si meg hvor den beste loungen, som jeg får tilgang til, er i Europa?
    Tenkte jeg skulle ta med kona på en helgetur. :)
    Takker for alle innspill.
     
  2. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg synes senator loungene i Frankfurt er bra, store, luftige, fint innredet og bra utvalg av mat og drikke.

    Du har også air Canada sin maple leaf lounge i Frankfurt, men da må du reise ut av Europa mener jeg.

    Ellers er faktisk utenlandskantina på Oslo ganske så bra, synes jeg.
     
  3. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    CIP lounge på Atatürk flyplass i Istanbul :) Anbefaler deg forøvrig å laste ned appen Loungebuddy til telefon/nettbrett så kan du sjekke ut alle alternativer verden over.
     
    mka83 and geddi like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Baldrick, MIkrovegas, Herlov and 2 others like this.
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Istanbul anbefales.. Den er ganske grom! Men mye uroligheter i Tyrkia om dagen. Singapore sine er også meget bra :)
     
    Fnate liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Som @Bizflyer også nevner så er jo den nye terminal 2 på London Heathrow ett godt alternativ for å få mest (og best?) ut av *A lounger i Europa. Fin terminal med flere gode lounger.
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Støtter nok denne, egentlig. Ellers er Lufthansa Senator lounge på LHR T2 også ganske fjong.

    Men #Instabul er i en klasse for seg
     
    Larata liker dette
  8. Leknes

    Leknes Medlem

    Innlegg:
    98
    Likes mottatt:
    201
    Bonuspoeng:
    33
    Var nettopp i Frankfurt og synes ikke senator loungen der var noe særlig spesielt.. Liker gullstua i Oslo like godt. Men Istanbul er nesten verdt en reise i seg selv. Kanonbra mat, med masser av alternativer. God drikke og mye forskjellig underholdningstilbud.
     
  9. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for tilbakemeldinger. :)
    Da blir det London på oss, likte testen av Singaporeloungen.
    Istanbul må bli en annen gang når det har roet seg litt der nede.
     
  10. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg synes Icelandairs lounge i Reykjavik var meget bra sammenlignet med gullstua i Oslo. God og variert mat, og godt utvalg i drikke. Rent og pent og rolig. Som EBG har du tilgang til loungen når du reiser med SAS.

    Også er Island et greit reisemål. Reykjavik har mange gode restauranter, og du kan se fjorder, fosser, isebre og gaysirs hvis du kjører en tur ut av hovedstaden.
     
    Baldrick liker dette
  11. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Dro selv på en liten London-tur i fjor høst for å ta en runde på loungene. Ble en liten rundtur innom Lufthansa Senator, Singapore, og United sin. Sistnevnte har flotte dusjfasiliteter som kan anbefales, selv om du egentlig ikke trenger en dusj.. :)

    Fant en tilfeldig video her:
     
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    LHR T2 har blitt virkelig bra hvis du flyr fra T2B, men jeg gidder ikke dra ut dit når jeg flyr SK, LH SEN er mer enn bra nok.

    Tenk at United har en av de fresheste loungene der, med skikkelig bra bar som mixer drinker og serverer ekte Champagne (ikke at det finnes noen annen). SQ og AC er også bra, digger maten i SQ selv når de har varmretter fremme.
     
  13. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Plaza premium lounge i LHR T2a er også gratis for EBG. Har selv vært der og syns de hadde god varmmat, avslappende atmosfære/innredning og veldig vennlig betjening. Ligger litt gjemt i underetasjen.
     
  14. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Holder en knapp på Zürich og Frankfurt, men alt avhenger av antall samtidig besøkende.
     
  15. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Du tenker på Senator loungene i Zurich? Har strøket disse av min topp liste pga store deler av dagen mangler de mat av betydning. Etter de begynte med såkalte "meal times" er det helt skrapet mellom f.eks lunch og middag og det duger ikke hvis det er akkurat da du tilfeldigvis oppholder deg der. Dette problemet har ikke SEN lounger i Frankfurt, disse synes jeg er veldig bra.
     
    Larata liker dette
  16. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Enig, men i forbindelse med skoleferier er det bra med lite mat, for man skal ha en sterk mage for å orke å lytte til de norske studentene som skal hjem fra Sveits;)
     
    Scandipendler, mathiasfe and view like this.

Del denne siden