BESTE SETE I SAS GO A330?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flyhigh, 06. juni 2018.

1. flyhigh

flyhigh Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Hvilket sete bør vi velge i GO? Foreløpig har vi valgt 45 A og B, men på setekartet er 30 C,D,E og F ledige. De blir tilgjengelige 22 timer før innsjekk. På seatguru er disse markert grønne (ekstra beinplass). I reviewene der fikk disse godt skussmål fra en, mens en annen sa at det var litt irriterende at hver gang noen fra Plus skulle på do, fikk man gardinet rett i fanget/bordet. Har prøvd å se på noen relevante videoer fra kabinen, men fikk ikke et superbra overblikk over akkurat den raden. Vet SAS hadde Google Street View av kabinen sin tidligere der man kunne se hele kabinen i detalj, men det virker som om denne videoen er fjernet.

Så: er det best å beholde en 2-seter på rad 45, eller skal vi prøve å sikre oss to seter på 30?

Det hører forsåvidt med til historien her at vi er en del flere reisefølget enn oss to, så i teorien kan vi eventuelt prøve å kapre alle 4 midtsetene på rad 30 til fire av oss, men det er absolutt ingen krise å sitte hver for oss. Noen må uansett sitte på en annen rad.

2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Det er grei plass der, og den gardina har da aldri jeg klart å kline i trynet på noen før. Rad 41 har danseplass, men er rett inntil dass. Liker du å strekke litt på beina hadde jeg valgt 30. MYE bedre plass og det veier opp for gardina.

Oslo1989 liker dette
  3. Gabface

Gabface Medlem

Likes mottatt:
    399
    Bonuspoeng:
    63
    Uten tvil så er rad 30 i a330 de beste setene i go.

4. snik

snik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    558
    Bonuspoeng:
    93
    Rad 30 er uten tvil de beste setene i go.

5. Maverick23

Maverick23 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Rad 30 er utvilsomt det beste valget. Sitter du på en av sidene har du mye mer plass enn i Plus (i lengden, vel og merke)

6. flyhigh

flyhigh Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for entydige svar. Da prøver jeg på et setebytte når innsjekk åpner (kanskje allerede 36 timer før, fyren på SAS sa at det var litt bingo. Nevnte noe med at hver enkelt var tildelt en eller annen slags gruppe. Har merket tidligere at det er litt hit and miss med å prøve å sjekke inn 36 timer før. Som regel er det 24 timer og i sjeldne tilfeller de oppsatte 22 timene i forveien.) Så da får vindusplassen på rad 45 bare ryke og reise ( ha ha ... spontant ordspill, hvor tar jeg det fra?).

Last edited: 06. juni 2018

Del denne siden