Bestille i siste liten

Tråd i 'Bonushjelp' startet av blystan, 26. april 2015.

  1. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor er det billigst å bestille billetter i siste liten. Typ et par dager før til samme dag.

    Flyselsapenes egne sider er ofte veldig dyre. Og vanlige reise selskaper virker det også ut som om at er veldig dyre. Hvordan er det da vis man tar det på flyplassen hos flyselskapet. Eller er det noen side som gir gode priser på last minutt billetter. Jeg tenker mest på dette fordi jeg vil ta en hopp på tur, og destinasjon er ikke det viktigste, men pris på billetten er som alltid grei å få billig.
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    På flyplassen er det sannsynligvis enda dyrere.

    Jeg bestiller vanligvis direkte hos flyselskapene, men bruker skyscanner.net for å få priser fra flere kilder.
     
    Edvard liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Her er det ingen fasit!
    De fleste flyselskapene skrur opp prisene når det nærmer seg avreise. De som virkelig MÅ fly på kort varsel kan også betale det det måtte koste.
    Late deals er nok bare charterselskapene som opererer med. Dessverre!
     
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Skyscanner har funksjonaliteten du ser etter.

    Eksempel: Legg inn Fra: Oslo (Alle) og la Til: stå blankt. Sett utreisedato og retur > Søk.
    Da får du en smørbrødliste sortert på land og stigende pris. Ved å klikke på land får du opp mulige byer/destinasjoner.

    Du kan sette flere filter i venstre kolonne.

    Google Flights kan du også droppe destinasjon, legge et filter på maksbeløp og klikke rundt på kartet. Litt mer tungvint da du ikke kan sortere på pris.
    Kartoversikten til Google er rotete og Utforsk-globusen på Skyscanner Appen fungerer bedre.

    Sjekk også Special Offers, Promotions, Deals på flyselskapets nettside. Søk via disse kan gi annen prising enn motoren på forsiden.
     
  5. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Da prøver jeg Skyscanner og ser hva denne kan gjøre for meg. Må ikke reise heller, bare lyst på en hopp på tur :p
     

Del denne siden