Betaversjon lansert, offisiell lansering 21. oktober. Feedback ønskes!

Tråd i 'Nyheter' startet av tommy777, 23. sept 2013.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann og takk for at du har tatt deg tid til å besøke bonusfeber.no

    Vi lanserte siden offentlig i betaversjon den 20. september, offisiell lansering er 21. oktober.

    Det kommer til å lanseres mange flotte features og siden er ikke klar i nåværende form, så det kommer til å gjøres endringer underveis.

    Det er utrolig viktig å få brukerfeedback. Har du en kommentar, forslag eller ønsker, vennligst post i denne tråden

    Takker på forhånd for hjelpen!
     
    Fnate liker dette
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig det er tenkt på. Hva med å lage en kategori som heter "Lounger" under Guider på forsiden? Ala noe som BusinessClass.se har
    Ellers blir dette bra, liker funksjonalitetene i forumet allerede nå. :)
     
  3. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Synes forsiden fort blir rotete. Artiklene dukker opp i slideren til venstre, samtidig som de samme artiklene dukker opp til høyre for slideren, under "latest posts" og under "siste reisebrev." Hva med å bare ha en større slider som viser aktuelle artikler, etterfulgt av "latest news" banneren og "latest posts" under der igjen.

    Ellers bør jo ting som "continue reading" og "latest posts/news" skrives om til norsk.
     
    Fnate liker dette
  4. Kimmam

    Kimmam Medlem

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    Er det mulig å ha en liten boks der man får en rask oversikt over latest deals (tenker mest på flybilletter) på hovedsiden. Noe ala det BC har?
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Virker ikke som knappen for "Stay signed in" fungerer hos meg - ender opp med å måtte logge inn daglig. Skjer på både iPad og iPhone.
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg påpekte dette på det tekniske bakrommet for en liten stund siden. Virker som om det er flere som har samme problemet. Fungerer dog knirkefritt på laptop.
     
  7. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Har hatt samme problem på laptop faktisk. Men ikke konsekvent.
     
  8. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    ...og på Android med Chrome.
     
  9. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Testet litt på bytte av avatar, fikk ikke helt ønsket resultat.

    Kort fortalt: Sletter jeg *A-avataren jeg har, så kommer "Bonusfeber"-avataren -alt OK. Skal en laste opp ny avatar, så hentes *A-avataren opp igjen, selv om f.eks har valgt en helt annen avatar.
     
    Last edited: 29. sept 2013
    AndersB liker dette
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en feil (bekreftet) og er notert - står på bug-listen for reparasjon
     
  11. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg ønsker meg at alle underforumene vises på 1 side, noe ala BC sin forum forside. Tungvint med så mange klikk. Så ønsker jeg at kategorien Hoteller og bonusprogrammer splittes i flere forum, og sorteres etter bonusprogram. Ser for meg at tråden om Hilton blir evig lang etterhvert, og at f.eks. promos og tilbud vil drukne i tråden...
     
    vegardg liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Probs knyttet til devices:
    På alle mine devices har jeg hukket av for "stay logged in" med variabelt resultat:
    Macen husker brukernavn og passord (Firefox)
    iPhonen min husker brukernavn og passord, men jeg må trykke logg inn allikevel. Feltene for brukernavn og passord er dog ferdig utfylte. (Safari)
    iPaden min husker ingenting (safari)
     
    AndersB liker dette
  13. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Når man trykker 'back' i nettleseren markeres ikke tråden som lest før man laster siden på nytt. Det fungerer fint på andre forum, f.eks. flyprat.
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Folkens,

    Takker så mye for alle eposter, PM med mer.

    Førstesiden får en dramatisk endring med en masse nytt stæsj, takker for tålmodigheten når dette implementeres frem til den 21. oktober.

    Vi er klare over problemer med å bli pålogget siste versjon av Xenforo. Dette gjelder også milepoint. Vi jobber med saken og håper at vi kan få dette rettet så man slipper å logge inn hver gang.

    Post gjerne mer feedback her eller kontakt oss direkte

    Mange takk!
     
    AndersB liker dette
  15. Matias

    Matias Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Om möjligt, gör det lätt att ladda upp ett helt fotoalbum. Det var lite jobbigt att ladda upp det 60-talet bilder jag la upp från MD80 MegaDo-resan. Någon multi-upload-komponent vore trevligt.
     
    Islending, milehigh and tommy777 like this.
  16. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Multiupload er støttet med flash. Testet nå med Firefox + mac. Det er en setting under "User preferences" der du kan velge om det skal være standard eller ikke. Flash-block må være skrudd av.
     
    tommy777 liker dette
  17. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Tror det er fordi noen har vært medlemmer lenger enn andre, eks. sølvmedlem el.l. Systemet er ikke helt på plass ifht. hva medlemstatusene skal hete
     
    SASlovah4evah liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Som Anders sier, har vi enda ikke definert hvordan vi ønsker at poeng og status skal fungere. Inntil vi har lagt dette inn, er det Xenforo (softwaren vi bruker) standarddefinisjoner, så har du den gråe greia, ble du medlem for mer enn 1 måned siden (ens). På milepoint står det "original member". Tipper vi endrer det til Original medlem og lar alle som bidro i betaperioden (som fortsatt pågår) få denne tittelen. Ellers blir det også Bonusfeber Silver, Gold og Platinum. Dette vil snart implementeres
     
    Islending, Jørgen and SASlovah4evah like this.
  19. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Bytte-avatar-feilen er løst!
     
    SASlovah4evah liker dette
  20. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bruker "nye innlegg" hele tiden, og der er det bare å trykke på selve trådtittelen for å gå til første uleste innlegg. Intuitivt skulle man tro at det var den lille blå prikken ved siden av, slik det er på mange andre forum, men det er ikke nødvendig.
     
    SASlovah4evah and milehigh like this.

Del denne siden