Billige Norwegian-flexbilletter til BGO og TRD i september++

Tråd i 'Reisedeals' startet av WannaBeFrequentFlyer, 04. aug 2017.

1. WilliamGjersvik

WilliamGjersvik Medlem

Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Betal med cahspoints så er det problemet løst :)

NordicLane liker dette
  2. netrom84

netrom84 Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Da har Norwegian lagt ut flex-biletter til 599 igjen. Riktignok hundrelappen over det de hadde tidligere i høst, men for de som ikke fikk med seg det kan det jo være greit å få bestilt noen billetter denne helga.

Kjøpte meg selv noen jobbilletter til Stavanger. Prisene hoppet som en jojo mellom 599 og 1300ish, men ved betaling var de nede på 599.

Petter B-C and Upsaker like this.
  3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Mange færre destinasjoner enn tidligere.

4. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,430
    Bonuspoeng:
    113
    Tromsø til 699,- var ikke sist! Dette er nesten 1000,- lavere enn flexbillettene vanligvis koster! Vurderte og lage en ny tråd. Men prisene hopper litt opp og ned. Fant disse i november, men ene gangen jeg var inne måtte jeg bytte datoer frem og tilbake for å få riktig pris! :D

RoadKing liker dette
  5. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Visst jeg har forstått det riktig , visst jeg for eksempel bestiller en flex billett 3 november TRD-OSLO avreise 22:00 til 599. De andre avgangene koster 1509 kr. Kan jeg da når det nærmer seg avreise endre flybilletten til de andre avgangene gratis ? det betyr jo at mange kan "jukse" til billigere billett

6. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,430
    Bonuspoeng:
    113
    Helt korrekt! :) Omtalt mange ganger her inne..

hifiman liker dette
  7. netrom84

netrom84 Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Ingen grunn til å vente med endringen om du egentlig ønsker en annen avgang. Du kan endre rett etter du har bestilt uten kostnad.

8. KHHPedersen

KHHPedersen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Siste året har jeg fulgt ganske så tett med på FLEX-prisene hos norwegian med utreise OSL . Og ut ifra det jeg har lagt merke til siste året er det helst under salg det dukker opp. Men det har også dukket opp en del på tilfeldige datoer.

Hovedregelen for å finne dem er at de som oftest er 2-4 måneder frem i tid, og dager som tirsdager-torsdag er det størst sjanse for å finne dem om en leter litt.

TRD er forsåvidt den destinasjonen jeg sjeldnest har funnet til, mens vestlandet OSL-(MOL, AES, BGO, HAU, SVG KRS) t/r er det har dukket oftest opp på.

Og for dere som klager på at dere må legge inn kortet på ny hver gang dere endrer reise, så er det bare å lagre kortet på sidene, da er det kun cvc som må fylles inn, gjort på null komma niks ;)

9. Leknes

Leknes Medlem

Likes mottatt:
    217
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet om det er mulig å dele opp en bestilling med flere reisende? Jeg bestilte t/r for 2 i de fleste bestillingene mine, men nå har det dukket opp en tur hvor jeg blir å reise alene.. Får ikke til å da endre bare for den ene reisende. Noen som vet om det er mulig å dele opp en bestilling med flere reisende? Må man ringe inn og betale gebyr? I så fall er det vel best å bare endre begge, og satse på at den andre blir refundert som ubenyttet...

10. Are

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Du må nok ringe inn og betale gebyr på 150 kr eller hva det er for telefonendringer hos DY.

11. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig det er endret, men splittet en bestilling for halvannet år siden uten å betale gebyret.

12. Are

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    På telefon eller på nett?

Synes jeg leste at alle endringer på telefon medfører gebyr. Selv endring av fullfleks koster penger over telefon..

13. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,073
    Bonuspoeng:
    293
    De kan sikkert splitte på chaten.

14. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    På telefon.

15. Leknes

Leknes Medlem

Likes mottatt:
    217
    Bonuspoeng:
    43
    Det ordnet seg på telefon, uten gebyr. Han ville veldig gjerne også gjøre endringen av den ene billetten for meg (slik at han kunne få gebyr), men når jeg sa at det kun var splitt som var nødvendig fikset han det. Tommel opp! :)

16. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    Eksakt hva jeg opplevde. De splittet billetten og ville veldig gjerne gjøre endring også. De blir nok målt på gebyrer inntjent.

Leknes liker dette
  17. Pepeu

Pepeu Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,101
    Bonuspoeng:
    93
    Kom tilfeldigvis over en annen stor fordel med disse billettene i dag. Siden Norwegian kun selger enveisbilletter, kan man endre returen til før avreisen. Så da snur man turen motsatt vei. Om man kombinerer dette med at det er gratis å bytte navn betyr det at jeg kan tilby svært billige billetter til familie og venner som ønsker å komme på besøk på relativt kort varsel.

Dukker dette tilbudet opp på nytt kommer kredittkortet til å gå varmt (15 t/r kan regnes som lunken-minus).

18. Pepeu

Pepeu Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,101
    Bonuspoeng:
    93
    Salg på Flex denne helgen virker det som, men dessverre har det ikke gått mer ned enn til 699 kroner. Er vel et svar på SAS sitt tilbud.

Last edited: 28. okt 2017
  19. netrom84

netrom84 Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som har erfaring med om Norwegian splitter en tur/retur billett? Har masse tur/retur billetter men hadde vært kjekt å ha noen av de som enkeltbilletter. Er jo mulig å behandle de som enkeltbilletter å eventuelt snu retningen og utsette returen i lang tid, men føler det er mer stress enn å ha enkeltbilletter.

20. KHHPedersen

KHHPedersen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Snakket med Norwegian om dette for en 2-3 uker tilbake, da fikk jeg beskjed om at dette ikke lar seg gjøre.

Ellers har det å snu retningen på dem vært null problem, navn kan også endres om noen du kjenner skulle være i akutt behov for noen billetter som ikke koster skjorta ;)

Del denne siden