Billige Norwegian-flexbilletter til BGO og TRD i september++

Tråd i 'Reisedeals' startet av WannaBeFrequentFlyer, 04. aug 2017.

  1. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for svar. Ja har gitt bort noen billetter selv, men har blitt grådigere nå. Ikke sikkert vi får en ny sjanse til full flex til 499 i fremtiden. Om det blir neste gang skal jeg laste opp med enkeltbilletter.

    Litt overraskende over at Norwegian ikke svarer bedre på SAS sin kampanje nå. Tidligere har de lagt seg under SAS i pris, men nå ligger de på samme pris på flex/plus og da på færre avganger før jul enn det SAS har tilbud på. Er dette er tegn på at det koster for mye med stadige kampanjer for Norwegian? Frykter at vi kan se endret betingelser for flex snart.
     
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Med tanke på at SAS sine plus billetter er vanskelig å endre uten gebyr, så synes jeg at Norwegian sine flex priser til 699 er et bedre tilbud, da det kan endres fritt.
     
  3. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man bruke original utreise, for deretter å endre hjemreise etter turen har startet?
     
  4. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,122
    Likes mottatt:
    1,848
    Bonuspoeng:
    113
    Det vil jeg tro, men det smarteste er å bestille to enveis.
     
  5. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Det er mulig ja, men man får ikke endret navn etc på returbilletten. Så den blir litt mindre fleksibel enn om man hadde to enkeltbilletter. Dog er dette et ganske lite problem egentlig :)
     
  6. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Dersom man har 4 pax i en bestilling og ønsker å avbestille for kun 1 person i følge, hvordan kan dette gjøres?
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Ring 05400 eller stikk innom billettkontoret på OSL. De fikser det.
    Du kan ikke gjøre det selv, og du kan ikke gjøre det på chatten.
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    05400? Denne tråden handler om billetter med Norwegian vel?
     
    Are liker dette
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,747
    Likes mottatt:
    21,952
    Bonuspoeng:
    293
    Ta kontakt på chat, be om å få splitte personen ut av bookingen og så gjør du avbestillingen selv på internett. Ellers skal de ha gebyr.
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Å hjelp... beklager :confused::rolleyes:
     
    Travellingalf liker dette
  11. KHHPedersen

    KHHPedersen Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Er det noen av dere som har funnet noen FLEX til 699 idag, eller igår?

    Jeg fant noen i helga, men nå idag når jeg trenger det klarer jeg ikke finne noe.. :(
     
  12. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Det var kun i helgen, pga SAS hadde salg innelands med pluss til 699 eller noe sånt da. Forsvant ved midnatt natt til mandag.
     
  13. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Da ser jeg at Norwegian kjører flex til 619 pr vei. Oslo-Trondheim. Ser det samme mellom Oslo-Stavanger også. Oslo-Bodø er f.eks en hundrelapp dyrere.

    Har enda igjen en del 499 billetter, men tviler egentlig på at vi ser den prisen igjen. Så er nok greit å supplere litt med disse.
     
    MilageRune and Upsaker like this.
  14. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,122
    Likes mottatt:
    1,848
    Bonuspoeng:
    113
    Ventet på det etter at SAS slapp 799 i Plus i går. Håper det holder ut dagen, så blir jeg å fylle på litt til diverse destinasjoner i kveld.
     
  15. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,221
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tipset.

    K
     
  16. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Uansett lurt å gjøre det. Kommer det til 519 kr (tidligere 499), så er det bare å avbestille og få igjen pengene, og bestille nye til 519 kr.

    Ser at Norwegian fremdeles har kredittkortgebyr, var ikke dette fjernet fra januar pga EU?
     
    Last edited: 07. mars 2018
  17. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Siste sjanse i denne omgang nå. Tipper det hopper opp til vanlig pris i morgen. Husk at det er 20% CP på netto flypris, og om man betaler med Bank Norwegian Visa er det ikke kredittkortgebyr og man får 1% CP av hele beløpet (6,19 kr). Så i praksis får man ca 78 CP, og totalprisen blir da 541 kr.

    Et tips er å kun kjøpe en-veis slik at det er litt enklere å håndtere i etterkant.
     
  18. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    Bra tips dette, booket inn noen svippturer hjem til Sunnmøre for å ha i bakhånd om gamlingene trenger hjelp i hagen. En ting jeg liker med DY sine flex-billetter er økt vekt på håndbagasje (15kg mot normalt 10kg). Ikke at jeg noen gang har fått håndbagasjen veid, men en fin fordel som skiller flex mer fra lowfare.
     
  19. ashlum

    ashlum Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Fortsatt 719kr for flex til Tromsø.

    Booket noe tilfeldige avganger i juni, og endret de til de mest lukrative avgangene før og etter jul. Hvis jeg blir lei av familien i løpet av romjula, så er det jo bare å sette meg på første ledige avgang sørover. Dette er jo genialt!
     
  20. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel ikke så lurt å bruke cashpoints på dette tilbudet, da det ikke gir cashpoints?
     

Del denne siden