Dette som bare skulle være en hobby/forum hjelp! I dag har jeg innsjekk på 7 rom med toppstatus! og utsjekk på 3. Da tenker jeg vi kan feire olsok med stil når alle har sjekket inn Håper alle får en fin start på helgen
Morn fra hjemmekontoret. Virker som alle mine kolleger enten har ferie eller hjemmekontor i dag, så da ser jeg ikke helt poenget med å sitte alene på kontoret. Fikk penger (skatt og avgift) igjen på kortet fra SAS etter avbestillingen, så noe går smidig der helsigvis. Ha en flott dag!
God morgen fra Gøteborg. Da var siste dagen av sommerferien kommet. Vurderer Volvo museum, men været ser for bra ut til å være inne Ble en heldag på Liseberg I går. De har fått en del nye attraksjoner siden vi var her sist i 2019. Vil påstå at Liseberg er Skandinavias beste fornøyelsespark. Hotellet Q11 Waterfront er nytt bekjentskap for meg og har en fantastisk utsikt så lenge man får rom 'riktig' vei Når vi ankom hotellet litt over klokken 23 fikk jeg vekslet inn restaurant kupongene i iskrem kort, så vi hadde isfest på hotellet og har mange is tilgode i dag. Godt vi har sen utsjekk Ha en strålende fredag og god helg flotte forum
God fredag! Her er en tilbake på hytta og bodprosjektet er herved offisielt igangsatt Regner med det er noen fly du er forsinket til også @milehigh Edit: Det skulle være bodprosjektet og ikke bokprosjekt ...
God fredag ! Stemningsbilde med uknuselige melkekopper vedlagt Sparer seg mykje kosting av glasskår med å bruke plast fram til de er ca 3
God fredagsmorgen. Mange som er ute og har det fint, men slettes ikke dårlig vær i hjemlandet heller. Sitter å skuer utover Larviksfjorden, den retningen jeg ser, er det ihvertfall ikke en sky, og knapt nok noe vind, den er vel ikke flau engang. Dette tror jeg blir en varm, bra og fin sommerdag, også kuliminerer den inn til helg etterpå, ikke dårlig! God helg alle sammen!
God morgen fra Borgo, 2000 fot under flyene som lander og letter på BIA. Vi bor med viten og vilje på et resort med animation, altså på den litt mer arbeiderklasse-orienterte østsiden av Korsika. Merker ganske stor forskjell fra forrige visitt som var nord, mot Calvi. Vesla sov til ni i dag, men normalt er det rundt syv. Da tar vi morgenbad ved stranden 100 meter nedover, før det er espresso og bakevarer. De to eldre trives best i bassenget, der det er både animation og musikk dagen øang. Søndag avsluttes dette eksperimentet til fordel for roligere forhold. .
@Eddie47 : kroppen min føles som pensjonist + i dag. Men det blir bedre. Flyertalk melder om SAS til 17-18k Arlanda til Seattle neste år. ( via Chicago) Er ikke det en grei bruk av Voucher?
God fredag! Ikke spesielt bizzi her i gården. Kaffe, IF og rock. Og selvfølgelig sol! Båtturen i går ble veldig kort (les: fikk ikke start på båten..). Men, båtmannen vår er på saken, så i dag er det fare for båttur! Lufthansa endret på en flyvning i oktober. Flott e-post med beskjed om hva som er endret, og hvilke muligheter jeg har for å godta eller få refundert pengene. Sånn kan det altså gjøres. (Skal nevnes at jeg ikke har testet noen av linkene i e-posten ennå, så jeg kan fortsatt angre uttalelsen..) Snakkes!
Høres ut som veldig bra bruk av voucher! Seattle (pluss omgivelser) er en av mine favoritter i USA. God bedring!
God ettermiddag fra hovedstaden. Solen skinner og det er en rolig dag på hjemmekontoret, fint når mange andre har ferie så er det lite møter og mailer. Snart skal man skru av pcen for helgen og begynne å pakke baggen før kursen settes mot Gardermoen. Tidlig fly mot London i morgen, så greit med en hotellnatt på Gardermoen i dag så man kan sove litt lengre i morgen tidlig! Ha en god fredag videre og god helg folkens
God morgen fra Bonaire, inne i siste hele feriedag før vi i morgen kveld skal fly hjem via AMS. Om litt er det på tide å borde dykkebåten for et siste tokt ut til Klein Bonaire for denne gangen, håper bare morgenskuren har gitt seg før det.