Noen som vet om SAS har blitt gjerrige med bonusbilletter til Longyearbyen? Jeg kan ikke finne noe ledig utover høsten.
Fant endel for noen uker siden da de hadde 40% rabatt på bonusreiser. Søkte på langhelger i August/September.
Hvor søker du fra da? Fra OSL så finner jeg ledige bonusbilletter 16 dager i september og 22 dager i oktober
Fra OSL, jeg får opp en del når jeg søker enkeltreise, men t/r er kommer det bare opp prisforslag i kr. Jo, får vel prøve å gjøre det på kronglemåten
Prøv enkeltreiser da. Får opp 9 og 18 dager for henholdsvis september og oktober når jeg søker LYR-OSL
Kjører snøscooter på vidda, drikker øl, spiser god mat. Besøker Barentsburg, sover i båt innfrosset i isen, ser på isbjørn. Og annet snadder.
Utover dei tipsa som er gitt over her, så er det fleire hint om kva LYR har å by på i desse trådane: – Svalbard med SAS (link til relevant post) – Reisebrev skrive av @Upsaker – Svalbard NÅ (direktelink til éin av fleire relevante postar) – Reisebrev skrive av ein annan raring
Ser på isbjørn, kjører snøscooter, drikke kaffe mens man titter utover det fantastiske landskapet og tenker på at man fortsatt er i Norge