Bonusbilletter med SAS til USA om sommeren

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Nurse82, 02. okt 2017.

  1. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    Hei!
    Jeg har sikret meg 4 bonusbilletter til NY 26.juni med CT, men sliter med å finne billetter til returen. Jeg har søkt flere ganger til dagen i flere måneder, hos SAS for å finne billetter fra en av byene på USA`s østkyst hjem til Skandinavia i juli (fortrinnsvis Miami). Det har omtrent ikke vært en eneste billett. Nå er billettene for august lagt ut... Så for meg ser det ut som de har hoppet over juli. Det har kun vært noen enkeltbilletter en eller to dager i mnd. Disse billettene har kommet og gått litt...

    Men dere som er litt mer erfarne. Pleier det å dukke opp billetter til/fra USA (for juli mnd.) etter hvert, eller bør jeg bare glemme det? Vi er 4 stk, og vi bryr oss ikke om hvilken klasse vi flyr i. Vi kan til og med reise hver vår dag (to og to).
    Star Alliance er ikke et alternativ, da jeg nylig har fått platinum, og var så dum å søke etter at CT var utstedt :/
    Takk for hjelpen:)
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes det virker som det slippes seter ca 3 mnd før avreise.
    Ellers er sommeren vanskelig å finne, da det er mange som ønsker å booke C.
    4 seter kommer du nok neppe til å finne før det er under 3 mnd..
     
    Nurse82 and Fredrik81 like this.
  3. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar! Men en helt annen ting siden du er ekspert :) Når du booker star alliance via SAS eurobonus, er fuel charges på 116 euro per leg, eller er det 116 euro for hele turen for eks. mia-ams-osl?
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    116€ per vei, dvs 232 € for hele turen.
    Eller 116€ om du flyr SK en vei .
     

Del denne siden