Hei. Jeg har prøvd å bestille en tur til Miami for to personer, men når jeg klikker på ct og velger reise så blir ikke poengsummen som skal belastes halvert. Jeg finner ingen annen måte å gjøre det på, derfor ringte jeg 64816099 de siste 3 dagene. Jeg velger callback etter en stund men ingen ringer tilbake. Jeg regner med det er pga flere har 15 januar som siste dagen ct kan brukes. Hva kan jeg gjøre, er det mulig å bestille med valgte ct og sende en mail og be de om å kreditere halve eurobonus summen jeg blir belastet? Eller er det en chat de kan kontaktes på? Har prøvd vanlig sas chat men de kunne ikke hjelpe.
Ja, dette er en velkjent bug. Hvis du har poengene tilgjengelig er det bare å gjøre som du foreslår. Har gjort det samme selv, bortsett fra at jeg ringte Tallin i stedet for mail. Jeg fikk refundert umiddelbart.
Ok, spurte på sas chatn om de ville kreditere men han sa nei. Får prøve Tallinn da i morgen. Takk for raskt svar.
Flytt alle meldingene dit de hører hjemme: https://insideflyer.no/forums/threa...bytte-av-ekstrapoeng.9683/page-56#post-425627