Hei. Hele familien skal på tur i vår og jeg har fått gleden av å sjekke alt. 4 store og 3 små. Fant billetter med Norwegian en vei for ca 4000,- per pers til og retur med TAP for ca 2400,- Men når jeg søker på momondo får jeg lavere pris en direkte hos selskapene. Det kommer sikkert noen kostnader i tillegg, men hvis dere skulle booket med noen av de under, hvem ville dere valgt? Eller det noen annen måte/annet sted å booke?
Før jeg begynte med bonusjaget, brukte jeg gotogate, supersaver, travelink og seat24 avhengig av hvem som var billigst.
Hvis jeg måtte velge, så Travellink. Hadde uansett heller booket direkte med flyselskapet om de så er dyrere
Du bør sjekke at totalprisen inkl. alle gebyrer fortsatt er billigere enn å bestille direkte hos flyselskapet. Da må du helt til siste steg i bestillingsprosessen. Dere er en større gruppe med barn og da er det tryggeste å bestille direkte. Da slipper du å forholde deg til tredjepart om det oppstår problemer. Servicenivået kan være varierende. Tenk telefontid fra 9-10 annenhver onsdag ol.
Godt oppsummert i artikkel i VG. Reisebyrå avlyste flytur – hevdet at SAS har gått konkurs Booket flybilletter via Travellink: Vanskelig å få tak i når noe går galt. Norsk kundeservice kan ikke hjelpe, henviser til callsenter i India. Callsenter kan heller ikke hjelpe, hevder SAS er konkurs. Book alltid direkte hos flyselskapet!