Vi har netop lavet denne lille brugerundersøgelse, som vi meget gerne til have så mange som muligt til at deltage i. Jeg håber du vil bruge nogle få minutter på at svare på spørgsmålene i denne, så vi kan gøre InsideFlyer endnu bedre i fremtiden: Gå til Brugerundersøgelse - klik her På forhånd tak.
Done! Var litt vanskelig å si hvor mange flyreiser jeg har i året siden ifjor var ekstremt, men satset på et gj.snitt av de 3 siste årene..
Ferdig. Men: hvor ble det av tickbox for sandkasseselskapene som faktisk går på Scandinavia, istedet for amerikanske og annet som ingen har sett på disse breddegrader?
Godt spørgsmål. Det var smuttet i redigeringen. Fixet nu. Ikke så stor betydning når vi samler data med flere tusinde svar inden for kort tid. Det vigtigste for os er at få lidt feedback på websiden m.v. Tak for reminderen
Da er besvarelsen levert. Da jeg begynte å telle antall flyreiser i 2015 ble tallet en god del høyere enn det jeg umiddelbart ville gjettet. Ikke lett å holde føttene på jorda (bokstavlig talt) hvis man henger mye på dette forumet.