Good boarding fra Iberia til Madrid. Et helt symfoniorkester fra Vilnius boardet nettopp med Celloene og paukene sine. Tror de som kom etterpå og ville ha fyrstikkesken sin i overhead ble litt skuffa. Bårding komplit. Nyt dagen
God blåsbortdag fra Bergen! Sol og klart, men bikkjekaldt pga. vinden… Fint å sitte inn og se ut da! Xxx.
God tirsdag fra Pilestredet. Tenker meg en tur med T-banen til Tåsen for å handle varer på Spar med 25% Trumf før jeg har forelesning kl 14 på Blindern. Håper det slutter å snø snart... Ha en flott dag!
God tirsdag,eller sykdag som det heter her i huset.... Begynner å bli rimelig lei nå,men føler meg heldigvis bedre nå.Ser ut som begge småttisene også er på bedringens vei, så da er det kanskje håp i hengan' snøre..... Ønsker aill ein bedre dag
God tirsdag fra det Larvikske! Nå setter man seg snart i bilen snøscooteren og freser hjemover i snøværet. Blir nok en festlig tur. Plan for dagen: Komme helskinnet hjem.
Hei hei hei hurra! Her meldes det om tomme brød- og melkehyller fra Atlanta til Savannah. Her litt lenger nord er det litt mer avslappet. Meldt til dels store mengder sne (>10cm) i store deler av Sørstatene, og stemningen er stor i de 1000 trailerpark'er ... MOW Skolebusservice måtte presses til tjeneste i dag da guttungen går på smertestillene og nå fikk jeg akkurat melding om at det kanskje blir tidlig skoleslutt .. godt man har fri, Fikk unnagjort litt shopping til båttturen i går, så no er speedo og fire miniatyrer med Jack Daniels plassert i kofferten til kona. Regmer ikke med at det blir plass til noe annet, så jeg pakker derfor lett.
God formiddag fra Chicago. Skyfri himmel og bikkjekaldt her i dag igjen. Minus enogtyve, ja. Spe på med godt med vind og du har en winning combination. Det er på en slik dag jeg er takknemlig for mye. Mange som fryser og sulter i dag. Noe å tenke på når man skrur termostaten til 73F. Oppvarmingen starter i morgen, heldigvis reisefri til torsdag. Masse å ta tak i, inkludert reiseregninger for de siste to månedene og 18 kontrakter som skulle være signert. Bare å hive seg rundt!
Å fy faen ... kom akkurat tilbake fra å ha hentet guttungen, og det var ikkenoe gøy ... strekninger med speilblank veibane og slitte sommerdekk hos alle ... berget meg et sted ved å kjøre med ett hjulsett utenfor veibanen, men så smarte var ikke folket rundt meg .. Etterhvert som jeg kom lenger nord ble det bedre, men vi kom oss nok hjem i siste liten ... TV-stasjonene har avbrutt Jerry Springer, Glamour og de andre programmene for å drive direkteoverføring fra diverse veikryss rundt i didtriktet .. full krigsdekning. Oh well - vi kom trygt i hos - vi har øl, brus og sjokolademelk, så vi skal nok klare oss ... :up:
Ikke regn med å få med de flaskene ombord. De pleier å være ganske nasi på de krusbaljene i forhold til medbragt alkohol. Da er det bedre å kjøpe en all inclusive pakke. Da er det bare å drekka på...
Legger dem sammen med såpeflasker og slikt .. Her laver det fortsatt ned og Atlanta står bom stille. Meterolygene bommet skikkelig og man ventet bl.a. altfor lenge med å sende skoleungene hjem. Flere stygge episoder med skolebusser .. Her er det snart skiføre.