Jobber med saken Får se om det er internett på flyet. Én ting som er bra med bytte til klm: jeg får endelig kloa i et av deres hus!
God dag fra innenriksloungen! Tredje ettermiddag på rad her nå. Mindre folk enn i går. Mest var det på onsdag. Riktig god helg
God fredagskveld fra hovedstaden. En våt og grå dag, så var fint med hjemmekontor i dag. Etter to dager med sosialisering på rad (nesten uvant) så er det greit med en kveld hjemme i sofaen med litt godt drikke som start på helgen. God helg folkens
Synes KLM ombooking er bra jeg. Da får vi bilder fra Skyteam, og det er ikke hver dag på et *A elskende forum Og aller best at den flygende hollenderen kommer fram, nesten i tide.
Har tatt en del bilder og notater underveis. Trip report kommer etterhvert Det var en fin tur, det er kortversjonen. Og vi skal jo bare være her på en kort ferie, reisemålet var ganske tilfeldig og basert på tilgjengelighet i *A bonusbillettsystemet. Om vi måtte ha vært en ekstra dag/natt i Oslo, London eller Amsterdam for den saks skyld, hadde det vært greit også. Veldig greit å være avslappet når man er på tur!
Sånn er det å flytte på landet. Flynerder bør bo på Lillestrøm. 4 avganger i timen, 12 min til flyplassen
Startet dagen på Jessheim, så det hadde ikke hjulpet så mye å starte den på Lillestrøm i stedet.. Jeg bor heller noen netter på hotell, enn å flytte til Lillestrøm. Det er veldig upraktisk resten av året.