Copenhagen towers. IHG

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av CrotchRocket, 29. okt 2016.

  1. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag.

    Er det noen som har bodd på Crowne plaza, Copenhagen towers? Er det et greit hotell? Litt skeptisk til avstand til sentrum da formål med turen er privat, ikke jobb.

    Er de gode på IHG recognition med upgrades etc?
     
    Last edited: 29. okt 2016
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,502
    Bonuspoeng:
    183
    Greit hotell, OK med upgrades. Fikk 1 hakk selv med bonusnatt. Avstanden til sentrum er derimot såpass betydelig at vi heller velger RB Royal selv om det gjerne drar noen kroner/poeng ekstra.
     
    CrotchRocket liker dette
  3. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, ok. Det er nok verdt litt å bo nærmere sentrum.

    Da får det bli litt CCC action på RB Royal i stedet for.
     
  4. MilageRune

    MilageRune Aktivt Medlem

    Innlegg:
    336
    Likes mottatt:
    3,175
    Bonuspoeng:
    93
    Har bodd noen ganger på Radisson Blu Royal med CCC-statusen; sist for et par-tre år tilbake. Sist gang fikk jeg bekreftet fra hotellet at de kun oppgraderer concierge én romkategori, ergo har jeg ikke bodd der igjen.

    Du har sikkert matchet status mot Nordic Choice? Da kan Skt. Petri vurderes.

    Ellers har jeg ett forslag til, men føler det kanskje er som å "banne i kirken": Scandic Palace. Dette er det eneste Scandic-hotellet jeg har vært fornøyd med. Frokosten er kjip (som vanlig), men hotellet og rommene er ikke det vanlige kaliberet Scandic benytter mot gjestene. Beliggenheten er også gulle god.
     
  5. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Skt. Petri var fullt. Skulle gjerne gjort noe bonusuttak der, men den gang ei.

    Copenhagen Marriott hotel m waterfront view vurderes.
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Om det betyr noe er det ikke veldig langt til tbanen fra Crowne plaza, og det er nært flyplassen så du vil aldri sitte fast i trafikken. :)
     
    braathens safe liker dette
  7. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    Har bodd der 3 eller 4 ganger dog er det noen år siden sist. Fikk alltid oppgradert rom og Club Lounge som Platinum (dette var før Spire kom), men mener å ha lest en plass at det nå er slutt på lounge tilgang.

    Jeg valgte som regel hotellet pga pris (var ofte 2 for 1 tilgjengelig) og bonuspoeng, men beliggenheten er ikke så ille som det kan se ut på kartet. Som @Are nevner er det metro i umiddelbar nærhet (og togstasjon rett under det igjen) så avhengig av hvor man skal er det ikke nødvendigvis noe problem.
     
    CrotchRocket liker dette
  8. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Som base for en førjulshelg i CPH fant vi ut at vi ikke ville styre med tog/metro/taxi flere ganger om dagen. Fikk brukt IHG-poengene andre steder i verden.
     

Del denne siden