CT planlegging for 2017 retning BNE

Tråd i 'Bonushjelp' startet av bighc, 04. aug 2016.

Tags:
  1. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Ja så har man akkurat kommet seg hjem fra LH F tur til Japan, og er klar for å planlegge neste tur. Denne gang er planen å sette kursen mot den sørlige halvkule, Brisbane (BNE).

    Dette må skje i all hovedsak på EVA Biz, og den foreløpige ønskeplanen er som følger:

    OSL-CDG (SAS)
    CDG-TPE (EVA)
    TPE-BNE (EVA)

    Ulempen her er at awardbilletter virker supertricky å få på plass. Har kjørt en del test-alert på expertflyer den siste tiden på EVAs avganger fra både LHR, CDG og AMS retning Asia, og jeg sitter igjen med en stor usikkerhet for om dette kan falle på plass. Om jeg forstår det riktig så er EVA sin rute IST-BKK-TPE på vei til å fases ut? Og de kommer med daglige avganger fra CDG fra og med oktober.

    TPE-BNE kan også tas en annen vei ettersom A330 produktet til EVA ikke er førsteprioritet på listen. Så dersom noen har en fin løsning på dette strekket, så takk!

    Hvordan bør jeg angripe denne? Noen tips fra dere ringrever her inne settes stor pris på. Så er høstens prosjekt igangsatt :)
     
    CrotchRocket liker dette
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    De flyr ikke via BKK til TPE.
    IST-TPE er direkte og sist jeg sjekket var det flust med award-seter.
    Denne ruta flys codeshare med Turkish så de flyr hver andre dag ca. Må være nedtur å betale for EVA C og fly Turkish C...
    Når det er sagt, det var nesten tomt på flyet når vi tok denne reisen, men det var rett etter bombene på flyplassen i IST.

    Jeg ville også sett på mulighetene via Toyko og eventuelt Seoul.
     

Del denne siden