Så bærer det videre mot Gardermoen, og det er fin utsikt ned mot Danmark Maten var overraskende god på denne flyturen Tok meg litt ekstra kaffe og Baylies også før jeg lander på Gardermoen, og der ble jeg møtt av nærmere 1000 politifolk , er det noe jeg ikke har fått med meg her i Norge? Jeg et da ikke så tøff at politiet må ha tusen mann for å føle seg trygge på at de kan håndtere meg da ... Jaja, litt av noen pingler i grunn og med det klarte jeg å krangle meg igjennom denne gjengen med politifolk og har barrekadert meg i innenriks loungen og med det er det takk for meg
Agreed! Oppi alle boblene og benplassen vi alle jakter, er det lett å glemme at ikke alle har millionlønninger, og til tider virker det som det beste og dyreste er det eneste som duger her inne. Sånn er det heldigvis ikke! Selv om man tjener bra, skader det ikke å være litt økonomisk innimellom
ref diskusjonen om taxi her inne. Er det vanlig å prutte på taxi i mexico? Jeg har bestilt transport frem og tilbake fra flyplassen til PDC som er over det du nevner. Men jeg tenker taxi rundt ellers.