Da var det blitt onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 10. jan 2024.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,555
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq!

T 35 Florida og vinterferien.
    Godt jeg har bestilt pick up service hjemmefra;)
    upload_2024-1-10_8-3-41.png

Ha en strålende onsdag alle IF-ere:)

Fly med oss, Calling, Earl and 10 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå sydenvarmen i Florøida. Fråvær av kuldegrader er uvant kost um dajin. Berre 5 dagar att til eg skal på verdensturne, med fyrste stopp i verdensbyen Bergen. I følge den digitale EDB-veirmeldinga skal det vere mellom 19 og 21 kalde i ORD den dagen eg skal innom. Ukristleg. Blir det å droppe byen og heller satse på å tømme Polarisstova for sprudlevatn?

Last edited: 10. jan 2024
    Calling, Earl, funkenstein and 11 others like this.
  3. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Larvik og hjemmekontor. Fortsatt ikke helt i slag etter tidenes lengste forkjølelse, så får skåne kollegaene mine i dag også. Mini er levert i barnehagen og freden har senket seg i hjemmet ;)

Jeg har åpenbart blitt veldig ubesluttsom med årene, og klarer ikke å bestemme meg for noe som helst. Men nå er billetter til Phu Quoc bestilt, så da blir det nytt land på meg i februar/mars. 8 dager på stranda etterfulgt av 5 dager i Bangkok blir ikke helt feil tror jeg! I hvert fall med den kulda som er nå.

Ønsker alle en strående dag!

Calling, Earl, NoLimit and 10 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,517
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret!

0 møter i dag, herlig! Det gir mye bedre tid til å faktisk jobbe samt se om noe nytt rører seg på IF :)
    Veien er en skøytebane, så det er utrolig greit å holde seg innendørs.

Ha en fin onsdag :)

Calling, Earl, funkenstein and 7 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag!
    Solen skinner, jeg har fått ned renten på boliglånet, tilbakebetalt penger fra Amex som er refundert til et kansellert kort, og gjort en del jobb i tillegg. God start på dagen!

To uker til ANA F til Tokyo! Starter med OSL-EWR, og jeg ankommer EWR 13:25, og har avreise 00:50 fra JFK. Noen som har noen gode forslag til a) Hvordan komme seg fra EWR til JFK og b) Hva gjør jeg i de 10 timene jeg har til rådighet?
    Tips mottas med glede!

Ha en fin en!

Calling, Earl, funkenstein and 5 others like this.
  6. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,139
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Bergen.
    Den lange juleferien er fortsatt ikke over, mulig man må komme seg tilbake på jobb igjen snart?
    Endelig begynt å få en normal døgnrytme etter noen uker i asia, aner ikke hva som skjedde denne gangen, men har aldri før hatt så store problemer med å snu frem og tilbake.

Ingen reiser i sikte enda, får se hva som dukker opp :)

Calling, Earl, funkenstein and 4 others like this.
  7. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag!

Ble en særdeles risikoutsatt joggetur til jobb i dag. Glatt & holkete i trønderstaden.

T-35 til LAX
    Avgang fra morgenen av på CPH så er nok langt over Atlanteren før @Maggie setter snuten vestover.

Calling, Earl, funkenstein and 4 others like this.
  8. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    Kaffekoppen varmer mens kulden prøver å trenge inn utenfra. Veden knitrer i ovnen og forsøker å presse gradestokken oppover. To dager til en lengre reise. Når jeg kommer frem vil det være over 30 grader varmere enn her hjemme. Men det sier ikke noe om hvor varmt det er der, bare hvor kaldt det her. God lille-lørdag!

Calling, Earl, funkenstein and 3 others like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    Transfer for storkarar som deg kan tingast på blade.com.

Her er det og nedteljing til ANA F. Berre 6 dagar og 7,5 timar att!

10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har tenkt tanken, men da kommer problemet med hva jeg skal fylle 10 timer med på JFK.. Blade går for fort! :D
    Tenkte å dra inn til Manhattan, spise litt, se på noe gøy, drikke noe godt, etc.

Calling and OyvindN like this.
  11. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,667
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Lysaker!

En smule forsinket til kontoret etter en samordnet sabotasjeaksjon fra Bande Nor og Fy, straks klar for ettermiddagens maratonmøte. Første flytur for 2024 er bestilt, det var skremmende å se en tom My Trips i SAS-appen! Det blir flere turer før denne, men de må velges med omhu for å maksimere poengopptjening, nye flyplasser og kanskje selskaper.

Ha en fortreffelig dag i luften eller på bakken!

12. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Oslo sentrum.

Her opplevde man nettopp hvor kort det kan være fra full entusiasme til brå skuffelse: Oppdaget et ledig TG F-sete og kaster meg på CT-telefonen for å endre eksisterende booking. Agenten finner setet og alt ser lyst ut! Før han, fullstendig korrekt, påpeker at CT'en gikk ut ved årsskiftet.:( Og årets CT er allerede bundet opp i en påskebooking...
    Jaja, da får man vansmekte i TG C, da. Kommer nok raskt over skuffelsen, særlig siden påsketuren også inneholder et F-sete.

Ha en mer oppegående onsdagsettermiddag enn undertegnede!

Calling, Earl and holmen like this.
  13. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    Da tikket det inn varsler om endringer på turen til LAX i februar. Heldigvis ikke værre enn A350 => A330

14. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Det var da som bare.. Litt tidligere avgang begge veier og, ankomst omtrent likt.

15. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    Ja ser det var noen minutter tidligere. Kjedelig med downgrade men kunne ha værre :)

16. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var heldig og fikk brukt endringen til min fordel. Fra 10 timer mellomlanding på vei hjem fikk jeg booket om til en flight 1,5 time etter landing som ikke hadde ledige bonusbilletter verken da eller nå. I tillegg slapp jeg (selvsagt) endringsgebyr og omtrekk av poeng. Denne var bestilt på julekalendarkampanje i desember.

obay and holmen like this.

Del denne siden