God morgen fra hq! T 35 Florida og vinterferien. Godt jeg har bestilt pick up service hjemmefra Ha en strålende onsdag alle IF-ere
God morgon frå sydenvarmen i Florøida. Fråvær av kuldegrader er uvant kost um dajin. Berre 5 dagar att til eg skal på verdensturne, med fyrste stopp i verdensbyen Bergen. I følge den digitale EDB-veirmeldinga skal det vere mellom 19 og 21 kalde i ORD den dagen eg skal innom. Ukristleg. Blir det å droppe byen og heller satse på å tømme Polarisstova for sprudlevatn?
God formiddag fra Larvik og hjemmekontor. Fortsatt ikke helt i slag etter tidenes lengste forkjølelse, så får skåne kollegaene mine i dag også. Mini er levert i barnehagen og freden har senket seg i hjemmet Jeg har åpenbart blitt veldig ubesluttsom med årene, og klarer ikke å bestemme meg for noe som helst. Men nå er billetter til Phu Quoc bestilt, så da blir det nytt land på meg i februar/mars. 8 dager på stranda etterfulgt av 5 dager i Bangkok blir ikke helt feil tror jeg! I hvert fall med den kulda som er nå. Ønsker alle en strående dag!
Morn fra hjemmekontoret! 0 møter i dag, herlig! Det gir mye bedre tid til å faktisk jobbe samt se om noe nytt rører seg på IF Veien er en skøytebane, så det er utrolig greit å holde seg innendørs. Ha en fin onsdag
God formiddag! Solen skinner, jeg har fått ned renten på boliglånet, tilbakebetalt penger fra Amex som er refundert til et kansellert kort, og gjort en del jobb i tillegg. God start på dagen! To uker til ANA F til Tokyo! Starter med OSL-EWR, og jeg ankommer EWR 13:25, og har avreise 00:50 fra JFK. Noen som har noen gode forslag til a) Hvordan komme seg fra EWR til JFK og b) Hva gjør jeg i de 10 timene jeg har til rådighet? Tips mottas med glede! Ha en fin en!
God formiddag fra Bergen. Den lange juleferien er fortsatt ikke over, mulig man må komme seg tilbake på jobb igjen snart? Endelig begynt å få en normal døgnrytme etter noen uker i asia, aner ikke hva som skjedde denne gangen, men har aldri før hatt så store problemer med å snu frem og tilbake. Ingen reiser i sikte enda, får se hva som dukker opp
God onsdag! Ble en særdeles risikoutsatt joggetur til jobb i dag. Glatt & holkete i trønderstaden. T-35 til LAX Avgang fra morgenen av på CPH så er nok langt over Atlanteren før @Maggie setter snuten vestover.
Kaffekoppen varmer mens kulden prøver å trenge inn utenfra. Veden knitrer i ovnen og forsøker å presse gradestokken oppover. To dager til en lengre reise. Når jeg kommer frem vil det være over 30 grader varmere enn her hjemme. Men det sier ikke noe om hvor varmt det er der, bare hvor kaldt det her. God lille-lørdag!
Transfer for storkarar som deg kan tingast på blade.com. Her er det og nedteljing til ANA F. Berre 6 dagar og 7,5 timar att!
Jeg har tenkt tanken, men da kommer problemet med hva jeg skal fylle 10 timer med på JFK.. Blade går for fort! Tenkte å dra inn til Manhattan, spise litt, se på noe gøy, drikke noe godt, etc.
God formiddag fra Lysaker! En smule forsinket til kontoret etter en samordnet sabotasjeaksjon fra Bande Nor og Fy, straks klar for ettermiddagens maratonmøte. Første flytur for 2024 er bestilt, det var skremmende å se en tom My Trips i SAS-appen! Det blir flere turer før denne, men de må velges med omhu for å maksimere poengopptjening, nye flyplasser og kanskje selskaper. Ha en fortreffelig dag i luften eller på bakken!
Hei fra Oslo sentrum. Her opplevde man nettopp hvor kort det kan være fra full entusiasme til brå skuffelse: Oppdaget et ledig TG F-sete og kaster meg på CT-telefonen for å endre eksisterende booking. Agenten finner setet og alt ser lyst ut! Før han, fullstendig korrekt, påpeker at CT'en gikk ut ved årsskiftet. Og årets CT er allerede bundet opp i en påskebooking... Jaja, da får man vansmekte i TG C, da. Kommer nok raskt over skuffelsen, særlig siden påsketuren også inneholder et F-sete. Ha en mer oppegående onsdagsettermiddag enn undertegnede!
Da tikket det inn varsler om endringer på turen til LAX i februar. Heldigvis ikke værre enn A350 => A330
Jeg var heldig og fikk brukt endringen til min fordel. Fra 10 timer mellomlanding på vei hjem fikk jeg booket om til en flight 1,5 time etter landing som ikke hadde ledige bonusbilletter verken da eller nå. I tillegg slapp jeg (selvsagt) endringsgebyr og omtrekk av poeng. Denne var bestilt på julekalendarkampanje i desember.