Ser sånn ut, min betaling ble avvist nå går det ikke ann å booke. Det som er litt ironisk er at jeg booket OSL-ADD-CPT med EB og CT tidligere idag, med utreise fra Oslo 7. april og retur 15. april. Så ble litt glad da jeg trodde jeg kunne spare 140 000 poeng, og tjene litt ekstra poeng for det dobbelte av avgiftene på bonusbillettene. Men gleden ble kortvarig
Fikk booked ZNZ for meg og fruen.... Men, tviler på at denne står seg. Prøver man å søke på økonomi på samme turen får man også C nå....
Fikk nettopp booket OSL-SEZ i oktober.. En liten nedtur kom, da jeg oppdaget at ADD-SEZ er i en 737....
Det er samme type som domestic F i USA om jeg ikke husker feil. Helt kurant. Forøvrig er den ikke død, men det plukkes fort ut de beste datoene.. :/ Jeg har booket Victoria Falls nå etickets i C er mottatt.
Jeg hadde det samme tidligere etter å ha søkt en del; kanskje den tror du er en robot. Fungerte for meg å laste på nytt. Forøvrig får jeg ikke søkt opp TNR på nettsidene til ethiopian...
Booket nettopp en til, gikk via Orbitz for denne, har fått e-ticket for tur i juli: utreise til Antananarivo, Madagascar (TRN), hjemreise fra Maputo (MPM) Ja, men forkastet det raskt
Fikk booket cape town via dems egne nettsider. Da får vi også håpe denne bookingen også får leve som alt tyder Qatar Tokyo gjør. Husk ta det med et smil om de blir slettet
Fikk ikke betalt med kredittkort, men gikk gjennom via PayPal nå, kl. 23:54. E-ticket har kommet. Dette kan bli en fin påskeferie til JNB.
Har også forsøkt å få til TNR fra nettsidene. Finner de på ITA så litt irriterende.. Men har i alle fall booket VFA og WDH