Nope. Fikk mail om at jeg måtte ta kontakt med SA, det gidder jeg ikke så sendte mail til ebretro med boardingkortvogvhele historien.
ebretro er etter min mening fullstendig ubrukelig. De svarer ikke på henvendelser og gir ku samme svar som nettsidene gjør, bare at det tar 3 uker før det kommer..
Jeg var redd for det, at ebretro er ubruklige. Men når det ikke går å registrere gjennom nettportalen, så så jeg meg nødt til å ty til ebretro og gold.no i kopi.
Jeg tror ikke de gjør noe annet enn å punche tallene inn i systemet for og deretter si at du må snakke med selskapet som du har flydd med.. ... og det selskapet sier du må snakke med SAS... Har vært borti den runddansen før...
Mine dukket opp 2-3 dager etter flightene (og jeg reiste 10. og 11. samt 14.mai) Etter å ha lest om manglende poeng her før utreise, så ba jeg innsjekk om å dobbeltsjekke at EB-nummeret lå inne. Både på OSL ved utreise og i NBO på vei hjem.
Samme her. Sto ingenting på boardingkortet mitt heller og det lyste rødt på vei inn i loungen. Så jeg måtte dra frem kortet og klage litt til fruene hos SAS for å komme inn
Da har jeg og en kamerat gjennomført OSL (- ARN) - ADD (-JNB) - CPT - ADD - OSL. Tusen takk til KRS som tipset om denne muligheten og startet denne tråden! Vi fikk et fint opphold (transport, hotell og alle måltider) i Addis Abeba dekket av Ethiopian (pga. lang mellomlanding). Og fire fine flighter. I tillegg gjør denne turen at jeg blir EBD for første gang! Noen negative observasjoner: Hissig italiener på turen CPT-ADD. Han prøvde å snike foran meg i dokøen. Jeg la handa mi på skulderen hans og sa at jeg stod i kø. Da ble han sint og mente at fysisk berøring ikke var akseptabelt. Det ene måltidet fra ADD-OSL er det VERSTE jeg har fått på fly, uavhengig av selskap og klasse. Det var bokstavelig talt to ikke-gjennomkokte poteter. Seks biter kritthvit kylling, en bit dvask kål og alt lå i en slags lake. Helt krise og jeg er lite kresen altså! (Synes f.eks. at SAS Bizmat alltid er godt!). Pri-boarding i CPT fungerte dårlig. Og ADD er en trist flyplass. Positive observasjoner: Super service på ET! Flott betjening og ETs 787 er flott, både med gamle og nye seter. 737 fra ADD til CPT er ikke optimalt, men med tanke på prisen og poengopptjening klager jeg ikke! Viser du frem gullkortet får ET ting gjort Utrolig bra transit service hos ET. Ingen forsinkelser og snakke om. Cape town er en fantastisk by! Passkontroll ADD og CPT gikk utmerket både inn og ut. Bodde på begge Hilton-hotellene i Cape Town. Ble oppgradert til suite på begge hotell, betalte med poeng. Rommet hos Doubletree var en toetasjers topp-suite. Den var helt vill! Jeg mottok EB-poeng for de to første flightene fire dager etter gjennomføring. EB-nummeret stod på boardingkortene med SKG foran. Det virker som de som ikke har mottatt poeng ikke har hatt nummeret på boardingkort og at dette indikerer at EB-medlemskap ikke er korrekt registrert. Legger til slutt ved et bilde av to lyssky medpassasjerer fra 737-flighten.
Supert at din erfaring med ET er bra, men en slik påstand bør da ha noe håndfast å peke på... Dette utsagnet gir ingen mening og har ingen rot i virkeligheten..
Fløy 787 alle flyvningene utenom ADD-CPT, som var 737 uten IFE. Så er ganske sikker på at dette er fra 737-flyvningen.
Her har jeg ikke lest de forrige innleggene godt nok. Så bare at Upsaker skrev at han slet med å få poengene sine og at hans EB-nummer ikke stod på boardingkortene hans. Ser nå at dine derimot gjorde det og at du også har problemer? Så da er det sikkert ikke det som er problemet!
Du har sikkert rett. Det nye interiøret minner meg så om dreamliner. De 737-ene jeg fløy var ganske mye eldre..
Enig i at interiøret ligner litt på 787! Fargen på trekket er kanskje også helt likt som på 787. Har sjekka og det er 737-800 med reg ET-APL. Forholdsvis nytt (2012), så det er vel forklaringen.
Jeg har en booking med ET hvor det står at en av flightene har en schedule change. Og at man skal kontakte ET for å bekrefte. Så vidt jeg kan se er ingenting forandret. Tidene er nøyaktig de samme. Så jeg regnet med at det kanskje var en forandring på flytype (en type B787 til en annen type B787) eller noe. Etter en stund forsvant også de valgte setene våre. Og det blir bare feilmelding når jeg prøver å velge nye seter. De setene vi hadde før, vises fremdeles som opptatt hos ET. På tripcase derimot har vi fremdeles de setene vi valgte ved booking. Har ikke noe særlig lyst til å ringe ET om dette..... Hva tror ekspertisen? Bare IT tull hos ET? Eller burde jeg kontakte dem for å avklare. Det gjelder jo selvfølgelig "tilbudsbilletter" i C.