Nå har Secret Flying plukket opp dealen, så da er det vel fort kjørt... http://www.secretflying.com/posts/e...lo-norway-many-african-cities-e480-roundtrip/
Ja, antakeligvis vil Ethiopian også være såpass behjelpelige at de gir deg beskjed om at du nok kommer til å ville gjøre dette...
Ja, du finner prisen på google flights og trykker book via Ethiopian. Da kommer du rett til booking som går gjennom.
Hmm.. Jeg kommer ikke til en ferdigutfylt side når jeg går via google flights. Må søke opp flighten på nytt, og nå går ikke det. Må man ha profil hos Etiophian?
Jeg måtte via google flights/orbitz for TNR; ser på etiopianairlines.com at TNR er "Coming soon" så formodentlig har de ikke lagt dem inn som valg på nettsiden ennå Fikk aldri dette til å fungere; måtte legge inn flightene selv på ET
Jeg registrerte meg for en liten stund siden, så det hjalp kanskje. Men i hele kveld har jeg kommet til en side hvor alle flightene stod.
Med tanke på at denne framleis er tilgjengelig, og antall bookingar, så har eg diverre tilnærma null tru på at denne kjem til å gå gjennom :/
Booket MR, helgetur til Cape Town.. Utreise 28. april, hjemme igjen 1. mai. 5700,- og noen kroner. Fikk dette til å bli ca. 32000,- EB-poeng i C hos Ethiopian..
Det rette talet skal være OSL-ADD-CPT-ADD-OSL = 14'097 miles. C-klasse gjer 200% opptjening, altså 28'941 EB-poeng.
Booket til SEZ i oktober...krysser alt jeg for at det går! Bekreftelse med ticketnumber er mottat per mail. So far so good
OSL-ADD: 3811 miles, rundes opp til nærmeste 1200 = 4800 ADD-CPT: 3238 miles, rundes opp til nærmeste 1200 = 3600 Med retur: 16800 miles og 200% opptjening: 33600 EB-poeng Ref. EB Earn Chart: https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=216867
Ja, om det er en "åpenbar feil". Ethiopian gjorde akkurat det samme i fjor, da fikk man BRU-ADD-CPT for omtrent samme pris. Jeg og mange andre booket. Etter litt betenkningstid ble det til at de gav 75% refusjon + nedgradering til økonomi eller 100% refusjon av billetten. Noen klarte å krangle seg til business, og denne gangen skal jeg gjøre mitt beste. Blir jeg tilbudt 75% refusjon og booking i eco er jeg usikker på hva jeg skal gjøre, da jeg har lyst til å besøke alle destinasjonene mine .......