Synes huske at du dro (til CPT), så det vil si at du betalte 25% av opprinnelig errorfarepris for ecobilletter? Gav de da EB-poeng, eller ble det da en klasse uten poeng?
Hvor får du det fra? @Are eller noen andre, hvem av oss har rett? Når det står fr 1200 i EB Earn Chart, da rundes vel miles opp til nærmeste 1200? Slik har jeg alltid kommet ut etter at bonusfeberen tok meg sommeren 2015.
Jeg dro til CPT, ble svært billig å fly ned. Men vi måtte blø for å fly KRS-BRU... Jeg ble booket om til K og L, så endte opp med 1750 poeng for hele reisen... 100% til mange andre selskap, så har ikke gitt meg helt på denne saken ennå. Det er normalt at det runnes opp til 100. Ethiopian gjør det også. Men merk at du får ikke OSL-ARN+ARN-ADD, men OSL-ARN runnet opp til neste 100. Nei, det bare antyder at 1200 er minste poengsum uansett hvor kort flighten er.
Prøvde å kjøpe en ekstra reise til Johannesburg, prøvde da å kjøpe via flightfinder.no , Ser at bil som ble søkt i biz, ved betaling endres til øk klasse ? Prøver å gjøre samme bokn på etiop hjemmeside, virker sprengt nå he he
Kan disse avbestilles uten kostnad (hvis det går gjennom)? Jeg har en reise på "hold" for familien men tør ikke booke hvis de ikke kan avbestilles uten kostnad. Vet aldri hva damen vil...
Påsketur for hele familien til SEZ bestilt HKG & DPS i feb SEZ i påsken NRT & ICN i april/mai AGP i aug Hjelp! Trenger flere feriedager
Her og.. Når du er hjemme igjen Men i løpet av en ukes tid får vi nok signaler. Ble forøvrig j*vla dyrt dette.. Og ikke har jeg fått igjen pengene mine fra forrige runde med FLR-DUS ennå... Jeg lukter ny CT i mars jeg nå.. Som jeg ikke kan bruke i år fordi tiden som er satt av er nå booket til Madagaskar 10 dager, så kanskje jeg rekker en svingom til Gana og Sao Tome på award...
Tråden på FT har mindre tempo enn sist tror jeg, så håper nedslagsfeltet er så lite at det lar det passere.. Kanskje de tar det på markedaføringsbudsjettet siden de nå endelig åpner i Oslo..
Ah, då må de love å sende postkort. Den helga er Stuttfeiten på vakt. Blir nok ein knallbra tripreport