Tror du at det blir noe bedre når man har jobb, kone og unger? 4 uker stengt sfo/barnehage om sommeren og 5 uker feriekvote totalt. Tar man inn høstferien, juleferien, vinterferien og påska begynner det å bli stramt med tid...
Det der skulle du vel strengt tatt ha tenkt på før.... Men nei, ser at eg stort sett har det litt enklare med tanke på planlegging enn mange andre. Og er mektig imponert av kva enkelte klarar å booke trass i lite tilgjengelig ferie og knapt med barnevakt.
Hvor booket du dette? Jeg får ikke til, etter utallige forsøk, å booke TNR hos Ethiopian. Må via Tripsta, eller andre tvilsomme greier
Virker som de er igang å fikse det.. hvis du håper på å få bestilt må du kaste deg på tripsta eller andre
Tja, har allerede booket Maputo, men får til alt annet enn TNR via Ethiopian fortsatt. Av en eller annen grunn nekter Ethiopian meg å søke opp TNR i det hele tatt...
Da røyk man på en smell jeg og @kaijoar . Da ble det "øyhopping" Seychellene og så rett til Tokyo etterpå med Qatar. Fader altså - alt på en gang! 6. juli - EVE-OSL 7. juli - OSL-ARN-ADD-SEZ 15. juli - SEZ-ADD-ARN-OSL 16. juli - OSL-BRU 18. juli - BRU-DOH-HND 28. juli - HND-DOH-BRU 29. juli - BRU-OSL-EVE Det rare er at man føler seg så rik når man flyr så mye biz, og så ser man på kontoen og oppdager at man egentlig er ganske fattig? Kan noen forklare? XD Hehe neida men for å være pragmatisk så er jo dette ekstremt mye luksus til ekstremt lite penger - 11500,- per pers for de to hovedturene, og så en to-tre tusen ekstra for "mellomflygningene" ser jeg for meg. Og så blir det jo ca 25.000 poeng hos Oneworld og 20.000 basispoeng hos Eurobonus. Fin uttelling.
Finner fortsatt osl-sez og prøver og bestille,men har ikke passet foran meg. Ider? Hvorfor krevet et pass under bestillingen?
Testet flere forskjellige datoer nå (juli/august) og når jeg kommer videre til hjemmesiden så er prisen oppdatert. Finner mange priser på google, men endres siden. Kanskje den er borte nå?
har sas appen. Må få lagt det inn der. Finner ikke prisene nå lenger. Mulig de har våkna nå og fikset feilen
Har booka og betalt ut OSL-MPM i påska. Har i tillegg OSL-HAH på hold i juni og OSL-CPT på hold for august. Reknar med at eg prøvar å betale ut minst ein av desse, utan at det sikkert får so mykje å seie. Vi skriv no januar, og året mitt er omtrent fullbooka. Som Are får eg problem med kva tid eg skal svi av fjorårets CT.
Gikk via Orbitz. Widerøe fant også billettene, men prisen var ca 10k per nese.. Så påslaget ble litt i meste laget.
Fler enn meg som ikke får opp i My flights? Trodde Ethiopian brukte Amadeus jeg, kanskje jeg har feil?
Faen, fikk ikke med meg denne. Alt dødt nå? Kanskje like greit egentlig, har allerede booket ca. dobbelt så mange feriedøgn som jeg har i år
Det som kanskje gir litt håp for denne, kontra BRU-opplevelsen til @Are, er at den starter i Norge. Våre forbrukerrettigheter er litt sterkere enn andre land kanskje? Som jeg skrev på FT (med en dead give-away på iPhone autokorrektur. Hah, stavekontroll altså):
Du veit at autokorrekturen prøver å endre til dei ordene du oftast bruker, sant? Min spådom (som jo berre blir vill synsing sjølvsagt), er nok at dei kjem til å kjøre samme "stunt" som forrige gong, med å tilby Economy for 25% av prisen eller full refund. Det vil kaaanskje hjelpe å kontakte Forbrukerrådet, men eg tviler sterkt på at det er ein veg eg har lyst å gå, på tross av svært gunstige bookingklassar (det mest attraktive med faren, for min del.)