Denver, CO

Tråd i 'Reisemål' startet av holmen, 26. okt 2018.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal være med kona til Denver om en måneds tid, da hun skal på konferanse der borte.

    Mens hun er og hører på folk som prater om ting som ikke nødvendigvis interesserer meg veldig mye, så må jeg ha noe å finne på. Her kommer dere forumister inn i bildet:

    Har dere tips til hva som bør/må/kan gjøres (og hva som er oppskrytt også..) i Denver?
    Jeg har allerede funnet ut at veien opp til Mount Evans er stengt for vinteren, så det utgår.

    Jeg har tenkt til å besøke et bryggeri eller to, kanskje et whiskeydestilleri også. Wings over the Rockies står på lista.
     
    Xflipper and TigerTravel like this.
  2. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Skulle gjerne vært med! :) Gikk på skole i Boulder på midten av 90-tallet og må få komt meg tilbake i nærmeste fremtid. Dessverre har jeg ingen tips som er av nyere tid, med mindre du kommer deg til Boulder :)

    God tur!
     
    holmen liker dette
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Et av mine favorittøl er Fat tire Amber ale, laget av New Belgium brewery. De holder til i Fort Collins rett nord for Denver.

    Hvis du ikke har prøvd Fat tire så anbefales det på det sterkeste. Regner med det fås på stort sett alle vannhull i Denver. Fås kjøpt på Vinmonopolet også nå, har ventet mange år på det, men smaker som de fleste øl best fra "tap".
     
    holmen liker dette
  4. ArrogantBastard

    ArrogantBastard Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    433
    Bonuspoeng:
    63
    Disclaimer - Nicket mitt er jo et øl - men som noe over gjennomsnittet interessert i mirkobryggerier og svaert engasjert i aa ta vare paa dem (det er en noksaa skummel utvikling fra de store bryggeriene) hender det at jeg ogsaa kan oppfattes som en ...ja nicket mitt naar jeg blir litt ivrig i traader som dette ;-( saa paa forhaand "I am so sorry"

    Naar det er paa plass saa har Denver mye aa tilby, ikke noe galt om Fat Tire det er absolutt et greit øl - men jeg ville ikke kjoere helt til Fort Collins for det - du kan mest sannsynlig spasere til til bedre (her I go again) øl....

    Litt bakgrunns informasjon....Mikrobryggeriene i USA kan deles inn i 3 kategorier:

    Om dere bor i Downtown er det flere "Taproom" aa anbefale:
    - Denver Beer Company
    - Jagged Mountain Craft Brewery
    - Great Divide Barrel Bar
    - Epic Brewing Company
    - Ratio Beerworks

    Disse ligger alle innen gang avstand fra de fleste Hotellene Downtown (og snuble avstand hjem igjen).
    Flere ideer: https://www.google.com/maps/search/denver+microbreweries/@39.7465233,-104.9964878,14.69z

    Eller er det aldri feil aa leie en bil starte tidlig om morgenen, foelge I-70 opp til Loveland pass - kjoere over Route 6 til Keystone og til Breckenridge (dette er en passe dagstur slik at en er tilbake i Denver naar Konferansen er over.....
     
    holmen liker dette
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    NFL på Mile high. Se avalanche spille hockey eller Nuggets kaste ball i kurv
    Idrett på amerikansk vis er uansett en opplevelse. Har en kompis som var på NFL i Denver for et par år siden. Det var visst et vanvittig trøkk og god stemning før, under og etter kamp
     
    holmen liker dette

Del denne siden