Er dette på inn- eller utpust? Jeg spurte spesifikt på åpningsdagen, det ble sjekket med noen på kjøkkenet og tilbakemeldingen var 4,6.
Bildet er tatt 29.mai.2016. I følge min kalender var jeg da på vei til MUC og således er det nok tatt på utenriks. Var ikke så veldig lenge det stod fremme, mulig det var kun en kort periode.
Jeg synes du skal spandere på deg et Travel Pass i førjulspresang og satse på å slå Fredriks rekord på 800 flyvninger! Btw: Så besøker jeg byen din i helgen, satser på oppholds på søndag!
Du var ikke tilfeldigvis på SK 269 i dag? Jeg synes jeg så noen på første rad som kan ha lignet litt på profilbildet ditt (men så er jeg også litt ansiktsblind da.)
Ok. Pleier å kikke meg litt rundt etter insideflyertags, men så ingen.. Ikke like lett å kjenne igjen deg på profilbilde!
Haha.. Hvis jeg skulle få til å komme, så er ikke det grunnen! Busy kalender den dagen, men noe av det som står der skjer på Grønland, så det er jo ikke langt til Asylet..
Litt under gjennomsnittet høy, briller, svart jakke, travelpro koffert, konstant forvirret uttrykk, men det er imponerende om du skulle huske det. Profilbildet er forøvrig Bob Geldorf i en rimelig uvant setting, men det er jo ikke umulig at han også er medlem her.