Helgen er endelig her! Hadde planer om å sove litt lenger i dag, men en liten valp gjorde andre valg for meg. Så nå sitter jeg og ser på soloppgangen over Oslo, koser meg med en kopp kaffe, og leker med nevnte valp. Det er ingen flyvninger på tapetet før i mars, og det mener jeg er litt for lenge til. Må nok gjøre noe med den saken snart Ønsker alle medforumister en finfin helg, om dere er på hytta, i bollebua, i F over Atlanterhavet, eller hjemme. (Listen er ikke uttømmende)
Morn fra Luzern. Tog til flyplassen i Zürich får man etter hvert kommer seg til Bergen via køøøøøøben. En god dag ønskes alle som er her eller der
God morgen fra Romeriksporten. Her er man ombord hos NSB på vei mot OSL. BA venter og kl 1135 vendes nesen mot LHR. Kaldt og klart så ser ut til å være fint flyvær Nyt lørdagen folkens
God helg fra Air Canada Maple Leaf Loungen på LHR. Etter å ha testet ut Lufthansa og Singapore Airlines sine lounger må jeg si jeg likte meg best hos Air Canada. Når det gjelder drikkevarer ble ikke dette vurdert i dag grunnet seriøs hangover fra pubrunden i går, men syntes det så rikholdig ut hos samtlige. Nå venter en dag i CPH før jeg skal sove bort hele Søndag.
Været er bra, men grisekaldt .. storbyen sett fra Nesoddtangen Nes betyr nes Odde betyr nes Tange betyr nes Må de ha det inn med mokkaskjeer?
Ikke kjent med mddagsutvalget, men var stort sett ganske lik frokostservering på de tre. Syntes kanskje Maple Leaf hadde det beste utvalget der, med nystekte pannekaker bla. Hvis du gidder gåturen dit da. Brukte personlig 6min fra Lufthansa til de andre to loungene i godt driv! Mon tro hva forumrekorden er?
Her er det snart ferdig pakket - i morgen går turen til Tokyo med LH F fra Frankfurt, hvor vi skal svi av noen timer i en strøken Porsche 911! Spørs om det blir noe søvn i natt...!
@Stuttfeiten som har den rekorden kanskje? Men han ble jo tross alt kjørt... Ikke misunnelig i det hele tatt! God tur!
God kveld frå Aust-Finnmark! Vintereleg og kaldt i nord, men kva gjer vel det med litt herleg chili-kakao i koppen? Det står at ein skal ha tre toppa teskeier pulver i koppen, men det er lagt til 'maybe a couple more if you're feeling decadent'. I kveld vart det dekadent så det held! Ha ein fin-fin laurdagskveld!
Helga går med til en hyllest av en fantastisk idrettsmann. 55 timer med Ole Einar Bjørndalen er fantastisk bruk av tid. God helg