Nei takk, ego Tripp for å prøve AmEx loungen. Fikk streng beskjed om å finne riktig fly hjem, eller skulle jeg blir der jeg landet Klart hvert øyeblikk for avgang på SK805 sete 1D Halv tomt fly og nedtelling igang. Rakk vel pr glass til før tok turen til gate, nada kø, selv sjekken gikk helt fint, men passet er nå verifisert ikke forfalsket for 3, gang. Snakkes fra LHR folkens
Godday fra Liverpool. Ligger på tatoveringsbenken. En vakker Liverbird skal pryde leggen. Fått et par frokost pints, snart kamp. Livet er kjedeligere for folk som ikke liker fotball. Ha en blekkfylt dag
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/...urce=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos1 Traff du han her @drsyk ?
Det er nok en grunn til at vi ikke får noe svar fra @drsyk . Han hadde kanskje tatt på seg Halloween-kostymet sitt i dag?
Kveldshilsen fra Pau Casacs, kontraktlounge på BCN. Helt grei lounge med betjent bar; Planen holder seg fortsatt, men ser at vi har kun 45 minutter i FRA. Gamlingen er ikke rask til beins akkurat så vi får se hvordan det går
Her er det valutaen Onacoin som gjelder, 1 coin for dette glasset. En coin koster 10kr Er på https://www.ettglass.no/
God lørdagskveld fra hovedstaden. Her står middag hos opphavet på programmet for kvelden. Det blir nok hyggelig! Nyt kvelden folkens La oss håpe @drsyk kommer seg med riktig fly hjemover igjen fra LHR. #krysserfingrene
Vel hjemme fra smekkfullt fly Alicante - Stavanger. Mye krøll ved innsjekk i Spania. Køene i plus/gold stod bo fast (2 luker åpne for innsjekk), mens de hadde fem åpne for go og der fløt det fint. Følte meg skikkelig teit der jeg stod og ventet i 45 minutter før jeg endelig kunne få sjekket inn. Ellers gikk turen bra. Jeg blir skikkelig glad over fulle fly, for da kan det vel hende SAS ikke går nedenunder og hjem likevel?
Håper alle nyter lørdagen, er nå på CPH og fy f*** så stusselig utvalg det er i loungen til sas her, er faktisk det dårligste jeg har sett i en lounge noen gang. Erter, mais, brød, løk, bønner og aspargessuppe. Stakk til en av stedene i terminalen istedet. Ha en fin kveld!
Beklager for sen oppdatering, ble ganske så brisen for å si det mildt kom meg hjem og alt gikk vel, kommer liten rapport om AmEx kan anbefales på det sterkeste
Hehehe, var på grensen til komatøs ved ankomst KLM flyet, gikk pr espressoer i en slurk før kom til gate`n
Så meget bra ut! Skal en tur til LHR i helgen. Kommer man inn med Amex Platinum? Jeg finner den ikke i appen.