Det er tirsdag og det er kaldt

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 15. okt 2024 kl 07:03.

  1. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,077
    Likes mottatt:
    7,094
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo, hvor fingrene er kalde, så kaffen på kontoret bør være varm.

    Om en uke er man i Thailand. Det hjelper nok på frostfølelsen.

    Ha en flott dag!
    20241015_070039.jpg
     
    Earl, Wiolenze, Kristian and 11 others like this.
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,545
    Likes mottatt:
    25,969
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.

    Skulle aldri tro at Meny ville bli en så stor bidragsyter til EB pengebingen, men så feil kan man gledelig ta:rolleyes:
    Tipser om at MER kunder får 5% ekstra trumf på levering. Med 50% på diverse produkter og levering på trippel, blir dette en meget god sanking.
    Hjemkjøring kostet meg 59,- så billigere en å plukke selv:p

    Ha en fin tirsdag alle bonusnisser:)
     
    Last edited: 15. okt 2024 kl 22:25
    Earl, funkenstein, Kristian and 8 others like this.
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,634
    Likes mottatt:
    24,968
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå The Loft i BRU. Helgas langtur går mot slutten, og ei ny veke med hardt arbeid er nett i gang. Flyet til OSL går om halvannan time. Eg rakk å bli god og raud på turen, noko eg ikkje blir so ofte heime på Vestlandet til tross for all sola.
     
    Earl, tobeornot999, Wiolenze and 10 others like this.
  4. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,257
    Likes mottatt:
    36,912
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Oslobyen.

    Det hostes og harkes på sjukeheimen. Kulden og virussesongen er her.

    T-3 til Swiss bak i bussen.
     
    Earl, Wiolenze, Kristian and 6 others like this.
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,625
    Likes mottatt:
    22,891
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret!

    Er meget glad for at bilen kan fjernstyres med tanke på å få slått på varme. Det var "ispels" på bilen, og jeg var glad for å slippe å skrape vinduer.
    Til de som lurer på om SAS gull eller diamant med boardingkort merket Skyteam Elite kan sjekke inn på priority check-in på Schiphol, så er svaret ja, og det andre som det var spørsmål om er om man får stå i den korte køen på sikkerthetssjekken... der er også svaret ja. Det står en (i går var det to) person(er) ved sperrebåndet nær et skilt med masse logoer (der SAS mangler på oversikten). Spurte bare "kan jeg gå inn her?" og viste mitt boardingkort. Ja, det kan du, og sperrebåndet ble manuelt åpnet. En venn rett bak meg, med SAS gull, kom også gjennom. En annen venn som ikke har status ble vist bort til den marginalt lengre køen og vi ble gjenforent få minutter senere bakom sikkerhetssjekken.
    Når det gjelder lounge (#25, KLM Schengen), så spurte jeg om jeg kunne gjeste inn en statusløs. Det kunne jeg, men systemet var litt uenig i SAS diamond foreløpig var beskjeden. Litt manuell overstyring og da var det greit.
    Synes det var litt rart å være på en KLM lounge med SAS billett :D Men, synes også at KLM loungen er bedre enn *A loungen en etasje opp.

    Ha en herlig dag!
     
    Earl, Wiolenze, funkenstein and 9 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,590
    Likes mottatt:
    63,573
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Dagens treningsøkt er vel gjennomført, og nå jobbes det hardt. (Må skrive fort for å holde fingrene varme, for her var det ganske kaldt!)
    Glemte å sette bilen i garasjen i går, men fjernstyring av varme hjelper på frost på vinduene. :)

    T-1 til Swiss bak i bussen (operated by Helvetic og Baltic, så det blir spennende å se om det gjelder mot SEN)

    Ha en fin dag i solen!
     
    Earl, Wiolenze, funkenstein and 6 others like this.
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,114
    Likes mottatt:
    14,992
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en nedkjølt Sølvby.

    T-1 til Harry-tur, T-3 til Oslo-tur og T-14 til tur med LH til varmere strøk. Kan ikke gro helt fast i stueloungen, heller.

    Ha en fin tirsdag!
     
    Earl, Wiolenze, funkenstein and 5 others like this.
  8. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    376
    Likes mottatt:
    710
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Tigerstaden! I morges drakk jeg kaffe og så på at noen måtte skrape frontruten på bilen mens jeg tenkte hvor smart jeg var som kjøpte leilighet med garasjeplass. 74 dager igjen til jeg tar med meg arvingen til Singapore - dagens kulde var en grei påminnelse om at det ikke kan skje fort nok. Tips til babyvennlige hoteller i Singapore mottas for øvrig med takk!
     
    Last edited: 15. okt 2024 kl 13:35
    Earl, Wiolenze, funkenstein and 5 others like this.
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,867
    Likes mottatt:
    11,290
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Saudi Arabia.

    Ikke bare i Norge det er kaldt. Her i Saudi Arabia var temperaturen under 30 når vi dro til kontoret i dag:p

    Voldsom tåke når vi kom inn på området til kunden også, så var bare såvidt vi fant fram. Tåken har lettet nå og temperaturen har krøpet litt opp på 30-tallet, så ser ut som at ettermiddagen blir fin.

    Kontoret er (som alltid) iskaldt da, så genseren er på og hendene varmes jevnlig på PCen.

    Ha en fin dag!
     
    Earl, obay, Wiolenze and 4 others like this.
  10. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,784
    Likes mottatt:
    32,468
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra MBT. Ble en lang lunsjrunde i skogen i dag, og la inn det som nok ble årets siste padletur;

    IMG_1530.jpeg

    Småkaldt på fingrene men helt verdt turen.

    Ingen flight før søndag!
     
    EndreD, Berlioz, Earl and 3 others like this.

Del denne siden