Døgnvillheten begynner så smått å råde, nå som vi starter på den lange turen hjemover. NZ er virkelig en reise verdt, fantastisk flott og stressfritt. I går så vi albatrosser airborne, 3 m vingespenn. Bilde skal følge når jeg får overført fra kameraet. Et par bilder fra nåværende lounge. Og det skal sies: NZ slår SAS langt ned i støvlene. God ...dag, alle!
God mandag fra Trondheim På jobb, kaffe i koppen og papirer på pulten! Nuff' said !! Ha en god mandag
God morgen fra Groruddalen! Nå er det bare litt over 1 døgn til turen går mot HNL!! Har tidlig fly fra LA til HNL, er det verdt å droppe hele reisefølget for å sjekke ut loungen til * på LAX?
Den er veldig fin.. men om den er SÅ fin.... Er dog noe eget å sitte på terassen der, og laste innpå en pils, mens man sitter å ser på fly fra orkesterplass med lyd... Her i gården telles timene før AKL på Onsdag.. C
God morgen fra turisten i Malaga og det er en flott by. Mye turister her, men det ser ut som nordmennene er trukket ned til Torremolinos, Marbella og de andre badestene, for i byen er det lite av dem ...jeg savner dem ikke. Men det yrer av liv over alt, mye folk på bystranden.
Et lite drypp science-trivia som faktisk passer dette forumet. Det er nylig grublet såpass seriøst at noen har regnet på det,-- og gjort noen innledende studier: Albatrossen er som kjent VELDIG mye "på vingene". Disse vingene er tilnærmet hvite under og tilnærmet svarte oppå https://www.bing.com/images/search?q=albatross&FORM=HDRSC2 og dette har visstnok betydning for aerodynamikken. I solskinn vil den mørke overflaten bidra til lavere trykk på oppsiden av vingen - noe som øker oppdriften i forhold til hastigheten. Neppe noe som har betydning for vanlige fly, men muligens betydning for langsommere "lastefly" og eventuelt fremtidige "miljøfly". God mandag!
Jeg får sjekke den ut! Høres kult ut med orkesterplass . Kan bli litt mye når hele svigerfamilien er med på tur, så greit med litt avbrekk
Da med Svigerfar på en dram og en øl, mens dere ser på flyene.. Da har du sikret deg noen svigerspoints... C
Akkurat det kommer nok an på svigerfar. Min hadde trodd at jeg var gal, som ville være på flyplassen mer enn nødvendig. Han synes også at bonuspoeng er noe tull, så det vil han ikke ha noe av. Han vil ikke at noen skal særbehandles.. Og han flyr mer enn de fleste jeg kjenner..
Noen svigerfedre er vanskeligere enn andre Men jeg tipper et flertall ville satt pris på noen gratis øl og drammer, med en flott og spesiell utsikt.. Med unntak av din... C
Jeg er svigerfar, men jeg er redd det er meg som må ta svigersønn med i loungen og han ville satt stor pris på det. Han var både grønn og stripete av misunnelse når hans kone fikk gavegull ..,
God gretten ettermiddag fra Oslo. Her skulle man ta siste sjekk av tilgjengeligheten på den planlagte CT før man ringer til Tallinn og tror du f... ikke at SIN-IST på min dag nå er tatt!? *grrr* Da må man tilbake til tegnebordet.. Turen var rett og slett for bra ..
@Eddie47 Når reisefølget sier stopp på inntaket så husk på at man får mye god forskjellig kaffe med edlere dråper oppi! Ingen ting som en rett i knotten!