Det sägs att det är onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 11. febr 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    och jag kan bara hålla med även om jag först trodde det var torsdag.

    Gjemmekontor idag. Solen skiner, Nespressomaskinen står klar och det ligger an till att bli en super dag här i Uppsala.
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,773
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm hvor to dager skal tilbringes. Nå var det så lenge siden jeg har vert innom kontoret mitt her at adgangskortet hadde sluttet å virke........
    Dagen byr på et par møter og jeg må nok også til pers og informere om status. Til kvelden får vi se om det er mulig å få seg en øl eller flere på en staselig plass...(rølpebule).
    Ha en glitrende onsdag da :)
     
    PCR liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det "eminente" Hilton Schipol Airport.

    Ble nokså "fornøyd" når jeg nettopp stod og tisset da rengjøringspersonalet buste rett inn uten å banke og rett forbi "do not distrub" skiltet. Tullinger. På den andre siden - en fenomenal middag på La Sirene i Amsterdam igår.

    Litt møter i dag, før dysa rettes hjemover med SK i kveld.

    Ha en deilig dag.
     
    tommy777 liker dette
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra vestlandet. Det er hentet ut bestillingsvarer fra polet som skal fortæres med en artig gjeng I morgen, ellers fint lite på programmet.

    Ha en fortreffelig dag!
     
    Fnate liker dette
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hard Rock Café i Tigerstaden, hvor Ryanair har en mystisk pressekonferanse.
     

    Attached Files:

  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jag trivs best i öppna barskap......

    Så var man over det verste av influensaen og er kommet seg tilbake i jobb. Iallefall for i dag. For i morgen skal jeg begynne helga ved å dra på kurlturreise til Tyskland. Der blir det både besøk på vingård, vinsmaking, jegergryte og besøk på de tekniske museumene i Speyer og Sinsheim. Gleder meg til å få sett Concorde og Tupolev 144 spesielt.

    ja, de skal bytte navn til Hard Rock Airlines...... :cool::p:D:oops::eek:
     
    Travellingalf liker dette
  7. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra BA Concorde Room. Lenge siden jeg har flydd med BA nå, så da er det jo passende å starte opp med First :)

    w
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Sunnmøre også.

    Her blåser det bra og det er surt og kaldt ute på tross av at sola titter frem. Men hva betyr det når turen går til Florida om ett par dager? :) Så nå er det full sjekk av ExpertFlyer med jevne mellomrom for å se status på ledige seter og så kan man bare håpe på en OT oppgradering for meg og madamsen. Ha en fin dag alle!
     
  9. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra ørelappstolen. Formen er bedre - men absolutt ikke noe å skryte av. Så her er det fortsatt "soning med fotlenke" i heimen. Men man blir da oppdatert på mye på internettet da. Ha en fortsatt fin onsdag.
     

Del denne siden