Bestill et abonnement på Dagens Næringsliv. Betal kun 890,- for 3 mnd. og få 5000 Ekstrapoeng. https://kampanje.dn.no/eurobonus?ut...il&utm_term=5000_poeng&utm_campaign=eurobonus Må være et godt tilbud Oppgir dere forresten Eb nr med kun tall , eller som EBS5677
Tekst-boksen som brukes til Eurobonus-nummeret aksepterer nøyaktig ni tegn, så det er kun tallene som skal brukes.
Noen som vet om disse tilbudene funker hvis du har bestilt dn før? Jeg bestilte en måned for xx poeng for en tid tilbake. Kan jeg likevel bruke dette tilbudet og få 5000 poeng?
Om det er et BRA tilbud kan vel diskuteres? Var inne på SAS sine sider, og hvis man velger å kjøpe 5000 poeng selv, koster det 1000kr. Ergo, man sparer 110 kr. I mine øyne ikke noe supertilbud.
Kan vel tenkjast at nokon faktisk er interessert i Dagens Næringsliv? Eg slår til på desse tilboda med jamne mellomrom då eg tykkjer det er veldig greit å ha tilgong til avisa, kanskje eg ikkje er interessert i å betale ordinær pris men når eurobonuspoenga er med på å smøre tilbodet so er det litt meir interessant. Dette kan vel også utgiftsførast for å få prisen ytterlegare ned.
To dager etter bestilling var poengene på min konto. Kanskje Elkjøp kan ta litt lærdom her? Venter fremdeles på poeng fra kampanjen deres i april i år, til tross for utallige purringer, men de skal ikke dø i synden.
Det er bra om du føler du får noe igjen for å lese avisen. Om du kun er på jakt etter poeng er Cola-produkter hos Joker månedens vinner (720 kr pr 5000 poeng).