Noen flere enn meg som har flydd uten å få verken nivå eller bonuspoeng doblet, og fortsatt ikke har fått det rettet opp? Sendte sak til Dia-mailen ca 14. april, og har fortsatt ikke fått det fikset.. Siden jeg er Diamant allerede skulle jeg gjerne fått de doble nivåpoengene i neste periode som starter 1. juni, men når de først fikser det så tilbakedaterer de det vel til datoene jeg fløy på uansett
Jeg har ennå ikke fått doble level points for en tur til Atlanta tidlig i mars. Har mast på SAS flere ganger, og sist lovet chat at det skulle være på plass ila utgangen av april.. Tenker å vente en ukes tid før jeg evt kontakter de igjen.
Sendte en ny mail til diamantmail om at jeg ennå savnet doble levelpoints. Fikk svar i dag der SAS viste til et skjembilde med gul markering som "bevis", skrev de, om at jeg hadde mottatt doble julekalenderpoeng samme dag som jeg fløy. Sant nok, men jeg hadde ikke fått doble levelpoints, slik de lovet i kampanjen, gjentok jeg i neste mail. Da la SAS seg flate og innrømmet at jeg hadde rett og de hadde tatt feil. De beklaget. Og rett etterpå var levelpoengene på plass. Det var en god sum også, så viktig for meg at det endelig kom på plass.
Jeg fikk også doble poeng av begge typer etter at jeg purret igjen til Dia mailen for litt over en uke siden, datert til dagene jeg fløy!