"Doble kvalifiserende EuroBonus-poeng og kvalifiserende flyreiser når du reiser med SAS frem til 28. februar 2023." Gjelder dette kun om jeg kjøper og betaler billetten selv? Hva om billetten bestilles gjennom et reisebyrå og deretter registeres på min bruker, kan jeg da få dobbelt opp? (Er påmeldt kampanjen og har allerede opptjent EBG)
Doble poeng (altså statuspoengene som dobles. Ikke poeng du kan bruke til noe) eller legs får du etter endt flygning. Spiller ingen rolle hvem, hva eller hvor billetten er kjøpt.
Er vel også doble poeng ved å betale billetten med SASMC på sas.no Kan hende dette gir bedre avkastning enn gjennom reisebyrå.
Det er to kampanjer pågående. Doble status/grunnpoeng, reis innen 28 februar. Og doble Eurobonuspoeng ved bruk av SASMC på sas.no (3.-13.januar) (3.-15. januar)
For å presisere det jeg tror du spurte om. Du får 40/50 sas poeng på din EBMastercard faktura pr 100kr du bruker hvist du bestiller på sas og betaler med EBMasterCard. Det spiller ingen rolle om du reiser før 28 feb eller i dec 2023.
Har fått gyldig kjøp på sas.no (ref mer poeng på SAS MC ved kjøp av flybilletter) tidligere på Egencia. Tester nå med B-H. Noen som vet hvor lenge de pleier å reservere beløp før de trekker beløpet?