Kjenner jeg er rimelig irritert når man er på jobbreise, og kunde betaler hotellet direkte så jeg skal "slippe styr med reiseregning" At jeg i tillegg ikke fly hjem fredag og tilbake på søndag gjør jo turen direkte håpløs poengmessig..
Når du handler mer grønnsaker på kiwi enn før du meldte deg på trumf og kiwi pluss Og tillegg flere fisk enn før.
Når du tidligere alltid ville prøve nye restauranter, vil nå ta turen gjennom byen for å spise på samme sted for 3dje lunsjen med guttene... (og du med største selvfølgelighet legger ut for hele gjengen)
...når du reiser via Libya i 24 timer for å få billig BA F London - Hong Kong. (noen år siden men, ja, har gjort det...)
Bra å fly omvei for å få billig F! Men nå er det jo selvsagt helt uaktuelt å nærme seg Libya. BA selger jo billettene sine mye billigere fra Europa enn London så mange som starter f. eks fra OSL, ARN eller AMS.
...du skal i konfirmasjon og lurer på om konfirmanten godtar AmeX? Cash er uansett så på nivå med glansbilder for deg pt. Du må derfor gjennom Google for å sjekke utseende på norske sedler ano 2019 for å være sikker på at du ikke gir bort en verdiløs forhenværende 1000 lapp funnet nederst i roteskuffen, men noe som fortsatt er legal tender
bookar hotell til F&F-pris for familie og venner og seier at da er kun å vippsa meg, sånn eg kan ta meg av betalinga x)
Når du handler frukt for 6000 kroner på 50% trumf for så å bruke en hel dag på å kutte det opp i porsjonspakninger og fryser det ned, for så uka etterpå handle inn brus for 2000 kroner å sette i boden slik at du Jan tære på det de neste 5 mnd på 50% trumf, og fyren på jokeren ser på deg med ett rart spørsmålstegn
Når du plutselig betaler ned ekstra på billånet da dette gir eurobonuspoeng. Når du tvinger tenåringen til å bruke trumfkortet ditt når han handler med sine penger Når tenåringen fikk en dyrere jakke enn du hadde tent fordi bonusinntjeningen var større i den nettbutikken og du likevel gikk i pluss ( og jeg har bare vært bonusjeger i 14 dager- samlet totalt 30000poeng, og fullstendig hektet )
1 Når du "klikker i VATER" for at kona ikke har brukt AmEx eller et annet MC kort, og man finner ut hva man har gått glipp av. Da tar man alle kortene hennes og det da gjenstår: AmEx Elite, SAGA og Widerøe kortet+førerkort og VY, og jobb Keycard 2 Flere lommebøker for å romme alle kortene(har så mange mistet oversikten) @Sunnfjordingen høre kjent ut... 3 Excel ark som oppdateres over transaksjoner, max kreditt, og max antall poeng å oppnå.Samt mål for året. 4 Når nytt kort lansert, bestille det kjappest mulig, legge det inn i Curve, Payr og Revolut, eventuelt Vipps, testkjøre hundrings og vente spent på resultatet... 5 Logge inn febrilsk på AmEx, hvor lenge til CT?Logg in på SAS.no og sikle på EB binga som vokser, fått poengene eller ikke? 6 Handle seg i hjel på TTT dagene, Joker mandager og Kiwi for alt som er grønt og havets skapninger altså ferskvare... Leve for viatrumfen og Trumfen. Ha 2 frysere kun for sjømat... 7 Dobbelt sjekke at du kun bestiller mest mulig på Sumo og Miss Gin(ekstra tur til byen) og at faktisk poengene er reg. på konto, hvergang spise ute er aktuelt... 8 Parker kun P10 der mulig. Kun drivstoff ifra Shell og C-K stasjoner. 9. Kun lever for LIFE status programmer, NCC+SAS, Oneworld? 10. Når du har nok diskusjoner med ektefelle hver gang du nevner:, Kjære jeg planlegger en tur... og påfølgende svar på tiltale er: "det har klikka for deg" da er du en ekte bonus jeger... Takk for meg...dette er faktisk ikke en spøk
Når du har fått kona og ungene såpass gira på å fly i dei fremre klasser, at alle innkjøp blir vurdert i kor langt bonuspoenga tek ein. (Vurderer å lage ein graf heime, som viser kor langt me er kommet med oppsparing til tur for alle down under att)