Og selvsagt- kjøleskapet er skrapet, men det er helt uaktuelt å handle noe før torsdag- da er det trippeltriumf
Eller når man har 32 flasker Cola Light som er utgått på dato etter Joker innkjøp for et par år siden (var helt i Trumf tåka og glemte at jeg egentlig ikke liker Cola Light)
Har du vurdert å spesialisere deg på psyken til bonusjegere, @drsyk? Er nok ein diagnose du kan få ditt navn på! (og du kan betale skolepenger med kredittkort i Australia!)
Hehehe, åpen for tilbudet... Kan aldri så lite sette igang med en PhD studium, hvordan bonusjegere ånder og lever, ifra rekruttering på bar bakke til EBD status og LH-F/ANA-F. Hvem melder seg til prosjektet? Det betyr vi møtes i Aussi x1 gang: det blir en dobbel blindet studie basert på en tur(synd @Are ikke er her) kravet er å reise i enten F eller Eco saver, ingen vet på forhånd om de får tildelt F eller Eco billetter, doktoren+2-3 assistenter reiser seff i F... Hypotesen blir å teste: Hvor mye mer lykkeligere er de feirende individene i F kontra i Eco: Like lykkelig? Litt lykkeligere? Mye lykkeligere? Eller Himmelsk Gleder meg allerede spm. er om vi har nok EB til overs(dvs. alle må ha 300.000 EB+CT påforhånd for å delta på deling), synd ikke fikk de 600.000 poengene...
Jeg mener at «Fritt sykehusvalg» også burde inkludere fastleger.. Da kunne vi alle valg @drsyk som fastlege, og han kunne reist land og strand(og tjent bonuspoeng i hytt og pine) rundt for å besøke sine pasienter Ev så kunne det vært en 50/50 fordeling der vi besøkte han og han oss, så hadde alle hamstret poeng (reiser og opphold selvsagt betalt av staten) Eller hva med at du ordner med årlige turer til Spanien for en gruppe(oss) kronisk syke bonusjegere? De kaster jo reiser etter folk med forskjellige sykdommer, så hvorfor ikke for oss med denne alvorlige lidelsen? Er dette noe du kan søke om midler til DrSyk?
Eg tipper @drsyk helst vil sette seg opp ein klinikk på LHR Terminal 2, kanskje på andre sida av United Loungen?
Men det er jo et direkte genialt forslag . Legebesøk får helt nye dimensjoner. Tenk på alle som har har problemer med at livsledsager ikke forstår seg på MR turer og så videre... "Kjære jeg har en legetime i dag, hjemme senere i kveld"
Det hørest ut som at @drsyk får det artigt utover kvelden, når alle moglege tenkelege og utenkelege ting skal undersøkas og dragast fram på bordet.
...Når du sjekker SAS-appen minst fire ganger om dagen for å se om poengsaldoen har økt... ...Når du snakker med venner og familie og du ubevisst midt i samtalen zoomer helt ut og tenker, planlegger og drømmer om bonuspoeng og F-reiser i stedet for å følge med på hva som blir sagt.. ... Når du lengter etter å logge deg på InsideFlyer der du kan være sammen likesinnede som synes dette er normalt og ikke bare ser rart på deg når du snakker om kredittkortstrategier, poengmaksimering, masse mellomlandinger i stedet for raskeste veien, første klasse og lounger... ...Når du panter flasker og får pengene i kontanter for å sette inn som innskudd og direkte på kredittkortet i stedet for å bruke panten til å redusere regninga på butikken. Må ikke gå glipp av omsetning på kredittkortet..
Når man reserverer en haug med el-biler bare for å få bonuspoeng på reservasjonsbeløpet..... (Vel vitende om at dette bare er midlertidig økning av EB saldo, da man bare planlegger å kjøpe 1 av bilene)
Trenger ikke å tenke på det når man betaler med Trumf Visa hos Norgesgruppen. Da får man får Trumf for hele Trumf-grunnlaget, selv om man panter så mye at man nesten ikke betaler noe i kassen
Kona liker å tulle om at hun ikke brukte kredittkort eller det blå trumfkortet samtidig med kredittkortet (noe jeg innerst inne vet at hun selvsagt har gjort, men man vet jo aldri). Jeg blir irritert når hun mener at 50% rabatt er bedre enn 15% bonus. Jeg blir engstelig for hvordan dette skal gå når vi har så mye mat som gir lite bonus.
Trenger ikke søke midler, trenger bare tillatelse ifra ektefellen Det er noe som heter videokonsultasjon, jeg kan ha klinikken i Spania eller LHR vis a vis United... dog det er ikke tillat å ta promille kontroll av drsyk ved konsultasjon... Det vil alltid være en assistent, @Misterix (trenger du jobb) som dobbelt sjekker at alle resultater er adekvate.