Når man er ferdig med å lese de vanlige nettavisene og innser at når Innside Flyer forumet har problemer at de har blitt en del av den faste daglige rutiner og dagen ikke blir helt den samme.
Tanken har slått meg men aldri kommet helt ditt. Men morroa er å planlegge også fly til en destinasjon
Når man ser at SAS TW mister sin NOK versjon av topp ups... Og det uprovosert, triller en liten tåre Hva skal det bli av oss bonus avhengige nå...
Du har feil type kjøleskap Bytter du ut kombiskapet med et helt kjøleskap har du plass til myyyyyye mer matvarer enn dette Eventuelt kan du kjøpe hjørnekjøl
At jeg ikke tenkte på det... Vi pusser opp kjøkkenet for tiden og har klargjort det gamle kjøkeskapet for salg. Men nå står det jo helt tomt
Bare for å være skikkelig nerd... Er det Bosch kjøleskap? Ligner innvendig veldig på det jeg har som er Bosch
Det er et gammelt Bosch som forrige eier lot stå igjen i leiligheten. Funker fint og kan brukes som motangrep på folk som vil påføre flyskam. "Se! jeg kjøper ikke engang nye hvitevarer, så økologisk er jeg"
..når du blir er ilag med ei som jobber på joker, bare for å få 9% trumf på absolutt alle kjøp.. og mye mer når det er trippeltrumf.