Godt kona mi ikke er på dette forumet Kan søke deltids jobb på Joker`n... Kan påspandere medisinske råd mot at mitt trumf kort blir benyttet ved handel
Prøv å sett matvarene dine på benken og ikke i kjøleskapet, så skal du se hvor økologisk det blir. Nei, det er jeg som er "økologisk" og tar i bruk gammelt kjøleskap i stedet for å kjøpe nytt. Dermed kan jeg fly litt istedenfor
Når alle tidligere kjente prokrastineringsmetoder legges på hylla til fordel for https://insideflyer.no/forums/find-new/posts (har jobbet med noe dokumentasjon siden kl 10 i dag tidlig, og har produsert hele 1140 tegn...)
Når du er så kreativ at du booker denne utflukten på Expedia i Siem Reap bare for å ha betalt tuktuk sjåføren med Amex på forhånd
@Eddie47 , @RoadKing , @holmen ; det høres ut som ein episk tur... (Må berre finne nokon som kan gje bort kvota si...)
Jeg vet ikke om jeg vil kalle det bonusjeger, men når venner og bekjente av meg tar kontakt på facebook fordi de ønsker hjelp med i forhold tik å booke fly og hotell på hverdagslig basis. For to dager siden så booket en all inclusive ferie på i Alanya i ei uke, og bonusen jeg får for tilliten er 8,5% trumf for hele bookingen og full pott med Amex poeng .Så på en måte så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med poengene med på lik linje som en alkoholiker tviholder på flaksa si, så tviholder jeg på poengene
Vi må snakke sammen , @jgroneng , hvorfor er ikke du her? Vi må jo finne en destinasjon med en utmerket restaurant?
Kanskje me må kaste oss med? (det finnes altfor mykje god gin (med alkohol, og faktisk uten, tru det eller ei) rundt om kring, så me får ta ei vurdering når det nærmar seg. Men huks på at at avgift på alkohol er høg down under, og at du ikkje kan ha med alkohol på transit gjennom Changi)